Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Denise1984 schreef:Serendip90 schreef:het is gewoon "diefstal" ook al komt de pony weer terug)
Of ook wel joyriding net als met de auto.
Erg hoor dit soort mensen. Ik zou ook echt helemaal flippen.
senna1234 schreef:Ze hadden het erover dat mijn moeder normaal moet doen, en dat als ze niet wil dat een "onschuldig kind" plezier heeft met mijn paard, dat ze dan een stal in haar tuin moet bouwen.![]()
Echt een ordinaire vrouw ook. Van die vette slierten in een palmboom staart![]()
![]()
Citaat:Maar wat nu? Ouders vinden dit kennelijk normaal dus heb je niets aan. Op de manege letten ze wel meer op... Maar kind krijgt van haar ouders gelijk, dus gaan jullie er nog wat aan doen?
Citaat:We zijn ook naar de directie geweest en de deal is nu dat als ze nog wat doet dat ze dan geschorst word.
Arc_En_Ciel schreef:Citaat:Maar wat nu? Ouders vinden dit kennelijk normaal dus heb je niets aan. Op de manege letten ze wel meer op... Maar kind krijgt van haar ouders gelijk, dus gaan jullie er nog wat aan doen?Citaat:We zijn ook naar de directie geweest en de deal is nu dat als ze nog wat doet dat ze dan geschorst word.
Arc_En_Ciel schreef:Ooh![]()
Nou ja, zoals ik het begrijp hier zijn die ouders het er gewoon niet mee eens.
Nou denk ik dat je een kind nog enigzins kunt sturen, maar 2 volwassen mensen..
Dat wordt vrij lastig..