Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellenpepper schreef:Haha ik doe precies hetzelfde als jou! IK heb een anky dekje gekocht en heb er een ster op genaaid en zwarte bandjes voor de singel (omdat het dekje steeds onder mijn zadel uit gleed en eigelijk ook op een andere.IK heb ook nog een ecxeemdeken overnieuw gemaakt omdat het gedeelte wat over het hoofd moet niet past (het is een veel te kleine doorgang waar peppers hoofd niet doorheen past)Nu hebben wel er klitteband op genaaid en we zijn erachter gekomen dat de deken nog een maat groter moet en het is al een hele grote maat pffEn ik heb nog een netje gemaakt die aan de frotnriem komt zo een http://www.google.nl/imgres?q=vliegenne ... heden/paar alleen zonder oren en het moet aan de frontriem vastgemaakt worden.Maar oke ik zal misschien een keer fotos plaatsen. (lang verhaal)
Arashah schreef:een dekje is heel simpel te maken, je hebt gwn een lap stof nodig. als vulling gebruik ik een opgevouwen fleecedeken, de lap stof er omheen naaien en klaar. je kunt het wat gaan versieren. ik heb ook een dekje met de hand gehaakt. zal kijken of ik die foto kan vinden.