capopjekop schreef:TeckTonie schreef:Ik zeg niet dat je slecht rijdt, je rijdt gewoon "te slecht" voor die brevetten te hebben, omdat ze daar nu eenmaal erg streng op zijn.
Ik zeg ook niet dat ik véél beter ben, of die brevetten heb, maar omdat ik ook wou lesgeven heb ik mezelf eerst deftig geïnformeerd, iets dat jullie beter ook eens zouden doen.
Enne, wat lieg je nu, je zegt net dat je ze nog moet laten galoperen, dan zijn het geen tips
Wat maakt jou het eigenlijk uit of ze het lesgeven noemt of tips geven? Ze begeleid gewoon het kindje dat op haar shet rijdt. Als ze zich bewust is van de risico's die ze loopt dan is het prima toch. Of je het nou lesgeven noemt of tips geven. Als eigenaar ben je hoe dan ook verantwoordelijk voor de daden van je dieren.
Voor mij allemaal prima. De miserie begint pas als het kind valt, een arm/been of nog erger, z'n rug breekt, en dan wilt de verzekering niet tussenkomen omdat ze niet bevoegd was om les te geven. Ken er genoeg die zo in de schulden zijn geraakt.