Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PuurxNatuur schreef:Ja maar misschien is het de volgende keer wel goed mis he!
lisafloris schreef:ik rijd al 4 jaar en ben nog nooit eraf gevallen en je wilt niet weten hoeveel bokkende en steigerende paarden en pony's ben tegengekomen maarja
idefix4 schreef:De mijne is eens op hol geslagen zónder mij er op. Hij was gaan liggen in een ven, wat ie in al die jaren dat we daar rijden nog nooit had gedaan. Door die actie, verloor ik mijn evenwicht en ik ging er dus af. De adrenaline die toen in mijn bloed zat, blokkeerde alle beelden, die er hadden kunnen gebeuren. Gelukkig trof mijn paard een paar alerte Belgen, die hem hebben opgevangen. Anders had hij gewoon de A59 ofzo opgesjeesd. Moet ik echt niet aan denken en ik weet zeker dat ik er niet om had kunnen lachen.
Ergens wel beschamend, dat je je paard dusdanig onder controle hebt, dat ie je dit kan flikken. Ik zie daar de humor niet van in. Nog terzijde, dat je dus blijkbaar ook andere mensen in gevaar brengt.
Toen ik 11 was, is mijn pony ook eens flink vertrokken op het zand van de bedafse Bergen, maar ook toen realiseerde ik me de risico's. Als je 11 bent en daar dan nog mee lacht, ben je of dom, of heel onverantwoordelijk. Ik had toen in elk geval voldoende capaciteit in mijn hersens om te weten, dat er zekere risico's kleefden aan wat er gebeurde.(Maar ja, mss ben ik dan wel gewoon ontzettend slim, dat kan natuurlijk ook.
)
_emmma_ schreef:Ik vind dat er wel een beetje overdreven gereageerd wordt hier, de TS is pas 11 en het is
volgens mij algemeen bekend dat jonge mensen (kinderen) minder snel het gevaar ergens van inzien.
TS veel plezier met je paardje en rij voorzichtig!
lisafloris schreef:ik vind het wel grappig als mijn paard op hol slaat
lisafloris schreef:KirstenVosje ik heb al 5x of meer op een paard gezeten die op hol sloeg en ben nog nooit gevallen en idefix4 jij moet niet zo reageren als je zomaar wat zegt doe het dan maar niet bedankt sommige mensen dat jullie me gewoon laten genieten ik dacht leuk ik zet een topic neer maar nee straks gebeurt er dit en dat doe ff normaal als je niet normaal kan reageren zeg dan niks en zoek lekker een andere topic op doei kom op zeg.