in het bos lees echt grappig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:47

Ja maar misschien is het de volgende keer wel goed mis he! ;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:47

lisafloris schreef:
ik weet heus wel wat de gevolgen zijn hoor ik ben niet dom als jullie dat denken en dan zullen jullie wel dom zijn

Hee hallo, je ziet ons nergens zeggen dat je dom bent hoor. -__-'
En over jezelf zeggen dat je goed kan rijden kan een beetje arrogant overkomen..

Lisaartje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 21:48

nee niet een filmpje weet niet zeker en anders weet ik niet hoe ik het moet laten zien

en ik krijg het gevoel dat ik dom word verklaard

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:49

Nouja wie weet rijdt ze ook wel goed? Als ze netjes kan zitten, weet hoe ze hem terug kan rijden enz. Wie zijn wij om daarover te oordelen. TS deelt een gebeurtenis, die goed afliep en waar ze om kan lachen. En iedereen gaat 'zeuren' dat het anders had af kunnen lopen.
Wees blij dat TS geen bange schijtert is, en lacht om zoiets ipv dat er hulpteugels bij komen omdat ze niet meer durft te rijden. :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:49

Je word niet dom verklaard,
misschien alleen onverstandig wat betreft sommige uitspraken ;)

Silenna

Re: in het bos lees echt grappig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:50

En je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, dat is niemands bedoeling! :)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:50

PuurxNatuur schreef:
Ja maar misschien is het de volgende keer wel goed mis he! ;)

ja en dan heb je daar weer van geleerd en doe je het niet meer. en als je niet probeert zul je ook niet leren. en gaat het goed heb je misschien wel veel lol.
ik kan dan beter nu ook niet op mijn paard stappen want die komt niet buiten en rij ik maar 3x in de week en is pas 4 daar kan toch ook van alles mis mee gaan. moet ik er dan niet op gaan zitten? nee ik doe het toch en val ik er af stap ik gewoon weer op en rij ik weer verder

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:51

nou wat funny honey _O-

not ..

_emmma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:55

Ik vind dat er wel een beetje overdreven gereageerd wordt hier, de TS is pas 11 en het is
volgens mij algemeen bekend dat jonge mensen (kinderen) minder snel het gevaar ergens van inzien.
TS veel plezier met je paardje en rij voorzichtig! :)

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:33

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:43

De mijne is eens op hol geslagen zónder mij er op. Hij was gaan liggen in een ven, wat ie in al die jaren dat we daar rijden nog nooit had gedaan. Door die actie, verloor ik mijn evenwicht en ik ging er dus af. De adrenaline die toen in mijn bloed zat, blokkeerde alle beelden, die er hadden kunnen gebeuren. Gelukkig trof mijn paard een paar alerte Belgen, die hem hebben opgevangen. Anders had hij gewoon de A59 ofzo opgesjeesd. Moet ik echt niet aan denken en ik weet zeker dat ik er niet om had kunnen lachen.

Ergens wel beschamend, dat je je paard dusdanig onder controle hebt, dat ie je dit kan flikken. Ik zie daar de humor niet van in. Nog terzijde, dat je dus blijkbaar ook andere mensen in gevaar brengt.

Toen ik 11 was, is mijn pony ook eens flink vertrokken op het zand van de bedafse Bergen, maar ook toen realiseerde ik me de risico's. Als je 11 bent en daar dan nog mee lacht, ben je of dom, of heel onverantwoordelijk. Ik had toen in elk geval voldoende capaciteit in mijn hersens om te weten, dat er zekere risico's kleefden aan wat er gebeurde. *D (Maar ja, mss ben ik dan wel gewoon ontzettend slim, dat kan natuurlijk ook. :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:02

lisafloris schreef:
ik rijd al 4 jaar en ben nog nooit eraf gevallen en je wilt niet weten hoeveel bokkende en steigerende paarden en pony's ben tegengekomen maarja

Hoogmoed komt voor de val.. Letterlijke val wellicht :+

Tja als je jong bent en nergens de gevaren van in ziet, zal je dit ongetwijfeld heel grappig vinden hoor :j

Ik zie er alleen de humor niet van in maar goed. Dat is voor een ieder persoonlijk denk ik. Vond vallen eerst ook grappig (omdat ik toen altijd terecht kwam op m'n voeten) maar uiteindelijk kom je daar echt wel op terug ;)

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:03

spijt me om te zeggen, maar ik vind dat als je de risico's van het paardrijden (en dus ook wanneer een paard op hol slaat of ergens van schrikt etc) niet inziet, dat je sowieso niet alléén buiten hoort te rijden, maar onder begeleiding...

Tuurlijk, ik ben ook jong geweest, en ik ging toen ook alleen naar buiten, met mijn 25 jaar oude pony.. en ook toen zijn er dingen gebeurd waar ik toen om kon lachen, maar achteraf van denk.. hmm dat had ik misschien beter niet/anders kunnen doen...

TS fijn dat je een leuke rit hebt gehad, en fijn dat je erom kunt lachen, maar leer van de kritiek die je krijgt als je een topic opent!

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:07

idefix4 schreef:
De mijne is eens op hol geslagen zónder mij er op. Hij was gaan liggen in een ven, wat ie in al die jaren dat we daar rijden nog nooit had gedaan. Door die actie, verloor ik mijn evenwicht en ik ging er dus af. De adrenaline die toen in mijn bloed zat, blokkeerde alle beelden, die er hadden kunnen gebeuren. Gelukkig trof mijn paard een paar alerte Belgen, die hem hebben opgevangen. Anders had hij gewoon de A59 ofzo opgesjeesd. Moet ik echt niet aan denken en ik weet zeker dat ik er niet om had kunnen lachen.

Ergens wel beschamend, dat je je paard dusdanig onder controle hebt, dat ie je dit kan flikken. Ik zie daar de humor niet van in. Nog terzijde, dat je dus blijkbaar ook andere mensen in gevaar brengt.

Toen ik 11 was, is mijn pony ook eens flink vertrokken op het zand van de bedafse Bergen, maar ook toen realiseerde ik me de risico's. Als je 11 bent en daar dan nog mee lacht, ben je of dom, of heel onverantwoordelijk. Ik had toen in elk geval voldoende capaciteit in mijn hersens om te weten, dat er zekere risico's kleefden aan wat er gebeurde. *D (Maar ja, mss ben ik dan wel gewoon ontzettend slim, dat kan natuurlijk ook. :') )

Hier ben ik het mee eens! Vooral het in gevaar brengen van anderen vind ik zorgelijk, dat TS daar zo lacherig over doet!
Ik hoop jou nooit tegen tekomen in het bos persoonlijk!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:59

Meid, geloof me als het fout gaat is het niet zo grappig meer.
Een meisje uit mn klas reed al 7 jaar, en had een eigen Fries, maar paardlief ging er buiten een keertje vandoor, waardoor zij wakker werd in t ziekehuis, en haar paard nietmeer was, die waren geschept door een auto, bij een heeeel rustig weggetje.
Dit kan ook makkelijk bij jou gebeuren, dus zoiets is echt niet grappig.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:07

_emmma_ schreef:
Ik vind dat er wel een beetje overdreven gereageerd wordt hier, de TS is pas 11 en het is
volgens mij algemeen bekend dat jonge mensen (kinderen) minder snel het gevaar ergens van inzien.
TS veel plezier met je paardje en rij voorzichtig! :)

Ben ik het helemaal mee eens!! laat haar lekker genieten ik denk dat paps en mams verstandig genoeg zijn en haar niet alleen op pad sturen!!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:18

lisafloris schreef:
ik vind het wel grappig als mijn paard op hol slaat

Dan geloof ik niet dat jij ooit op een op hol geslagen paard hebt gezeten. Niet een paard wat even een paar meter wegrent, of die zoals je zelf zegt zomaar weer terug te krijgen is. Maar echt op hol, van paniek. Dat is echt alles behalve grappig en kan helemaal verkeerd aflopen.

Alle ruiters kunnen vallen, en jij ook. Voor je het weet lig je met een zware hersenschudding in het ziekenhuis. Pas op met wat je zegt en doet.

Lisaartje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 18:47

KirstenVosje ik heb al 5x of meer op een paard gezeten die op hol sloeg en ben nog nooit gevallen en idefix4 jij moet niet zo reageren als je zomaar wat zegt doe het dan maar niet bedankt sommige mensen dat jullie me gewoon laten genieten ik dacht leuk ik zet een topic neer maar nee straks gebeurt er dit en dat doe ff normaal als je niet normaal kan reageren zeg dan niks en zoek lekker een andere topic op doei kom op zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:49

Penny's blijven penny's :D

Meid, als dit jouw manier van plezier is.. Dan ben ik voor jou heel blij, dat je zo'n plezant ritje hebt gehad waar jij heel veel lol aan hebt beleefd. ;)

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:51

WHAHAH WAT EEN GRAP! _O-

okeee niet dus.. :') is vast zo'n pennygrap van zo'n pennymeisje.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:53

WHAAAHAHA, wat grappuuuhhg _O- _O-
ikkuh zou er écht bij willen zijn.

lol

goedbezig +:)+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:53

lisafloris schreef:
KirstenVosje ik heb al 5x of meer op een paard gezeten die op hol sloeg en ben nog nooit gevallen en idefix4 jij moet niet zo reageren als je zomaar wat zegt doe het dan maar niet bedankt sommige mensen dat jullie me gewoon laten genieten ik dacht leuk ik zet een topic neer maar nee straks gebeurt er dit en dat doe ff normaal als je niet normaal kan reageren zeg dan niks en zoek lekker een andere topic op doei kom op zeg.

Stoere meid ;)
Prima dat jij het grappig vind als je paard op hol slaat, maar je beseft blijkbaar echt niet dat het niet alleen gevaarlijk is voor jou, maar ook voor omstanders. Prima als jij jezelf het ziekenhuis in wilt hebben, maar hou het veilig voor anderen!

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:54

ach het is een penny die vinden alles grappig :=

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:55

Penny alert... _O- Maar ik blijf er bij, zulke zijn nou de mensen waar de wandelaars zo over klagen in de natuurgebieden. :+ Maar ja, ik ben natuurlijk stokoud. Ik heb er hier één van 9 met ook meer hersens...

Ik hoop haar in elk geval niet tegen te komen... 8-)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:56

Haha beware of the penny:
ontkenningsfase..