Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylies schreef:ik vind je wel wat lang maar je zit er netjes op en kan waarschijnlijk best wel een beetje rijden
rij lekker door zou ik zeggen
laatste tinker past
xmarlies96 schreef:@ Maaike43: Ik vind het nog passen!Even offtopic: Wat ontzettend gaaf dat jij nog op een shet kan kon ik het maar!
Linky1997: Dat past hoor! En lees dan even de regels voordat je foto plaatst want een Tinker kan heel veel hebben!(dit is niet gemeen bedoeld ofso)
xmarlies96 schreef:@ Maaike43: Ik vind het nog passen!Even offtopic: Wat ontzettend gaaf dat jij nog op een shet kan kon ik het maar!
Linky1997: Dat past hoor! En lees dan even de regels voordat je foto plaatst want een Tinker kan heel veel hebben!(dit is niet gemeen bedoeld ofso)
Maaikee43 schreef:xmarlies96 schreef:@ Maaike43: Ik vind het nog passen!Even offtopic: Wat ontzettend gaaf dat jij nog op een shet kan kon ik het maar!
Haha dankjewel! Ben dan wel blij met mijn 1,60 en uitgegroeid. Kan alleen nog de breedte in haha!Thanks voor je reactie!