Welk niveau rijd jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welk niveau rijd jij?

B
54 (38%)
L1
19 (13%)
L2
19 (13%)
M1
20 (14%)
M2
13 (9%)
ZZ-ligt
4 (2%)
ZZ-zwaar
Geen stemmen
Grand Prix
12 (8%)

Totaal aantal stemmen: 141

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:40

ik start L2 en ben aan het trainen voor het M1

die van mij kan wel de vliegende en eenvoudige galopswissels maar da's niet zo gek aangezien ik ook veel spring :P
ik zeg trouwens niet dat ze perfect worden uitgevoerd alleen de knopjes zijn te vinden maar daar houd het dan ook bij op

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 10:24

celine14 schreef:

die van mij kan wel de vliegende en eenvoudige galopswissels maar da's niet zo gek aangezien ik ook veel spring :P
ik zeg trouwens niet dat ze perfect worden uitgevoerd alleen de knopjes zijn te vinden maar daar houd het dan ook bij op

Haha dat had ik in het begin ook. Maar ik gaf bijboorbeeld de galop verkeerd aan en toen deed ie opeens weer iets anders. Echt een hel aan het begin :p

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:25

Geryon schreef:
celine14 schreef:

Haha dat had ik in het begin ook. Maar ik gaf bijboorbeeld de galop verkeerd aan en toen deed ie opeens weer iets anders. Echt een hel aan het begin :p

die van mij doet t wel op de hulpen enzo, maar het is niet zo dat de wissels altijd netjes gesprongen worden

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:29

Geen :+

Op de verschillende maneges waar ik gereden heb, heb ik F en B proeven gedaan. Zelfs een keer een L proefje :+ Maar als ik weer een eigen pony heb, dan wordt het gewoon boshobbel niveau :)