want die site over hoe je het maakt, die 1e, is precies t zelfde als die vlecht op mijn foto.
edit: want op die site is de hengstenvlecht ook niet óp de hals
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessaa95 schreef:nou dan, nu laat je t zelf zien, dat die foto van mij wél een hengstenvlecht is![]()
want die site over hoe je het maakt, die 1e, is precies t zelfde als die vlecht op mijn foto.
drafbalk schreef:HOude we het wel gezellig hier?
gabjj8, hoe heb jij je hengstenvlecht op de 1ste foto gemaakt?
Is het gewoon gevlecht? Of lijkt het anders door de foto.

gabjj8 schreef:Tessaa95 schreef:nou dan, nu laat je t zelf zien, dat die foto van mij wél een hengstenvlecht is![]()
Lees dan is een keer goed....
God, er staat toch dat men het een hengstenvlecht noemt maar het een merrievlecht is.
Niet zo zeiken mens.
(en ik had al gezegd dat hij een beetje uitgezakt was, omdat hij daarvoor los stond)
gabjj8 schreef:Tessaa95 schreef:nou dan, nu laat je t zelf zien, dat die foto van mij wél een hengstenvlecht is![]()
Lees dan is een keer goed....
God, er staat toch dat men het een hengstenvlecht noemt maar het een merrievlecht is.
Niet zo zeiken mens.
gabjj8 schreef:@tessaa95;
een hengstenvlecht is dit:
http://www.denieuweark.nl/images/storie ... 2d_14s.jpg
En die foto van hoe ik hem maakte is de orginele hengstenvlecht, maar nu wordt echt de onderhandse manier op de hals ook goedgekeurd.
merrievlecht dit:
http://boktimg.nl/w/images/a/ac/Merrievlecht.jpg
gabjj8 schreef:

Niet echt iets bijzonders, maarja... Ik heb nog wel eens een hengstenvlecht gemaakt, maar ik heb hier geen foto van.
)

Heeft iemand nog leuk idee ? Iets anders dan knottjes of knottjes op een andere manier ? Ik heb ze altijd namelijk best dicht op elkaar staan! Ik zeg er wel ffe bij dat ze wel ontzettend dikke manen heeft dus heel veel kan je er ook niet mee. XD