Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Inney schreef:Hahaha, ik was ook erg penny hoor vroeger, ik beken![]()
Maar nu hopelijk toch niet meer. (al schrijf ik wel een pennyverhaal. hmmm..)
Maar na een jaar bij een handelaar word je toch wel realistischer over alles![]()
Op bokt zie je ze nog wel eens langs floepen op Young Rider Talk
ismy schreef:in mijn ogen zijn penny meisjes:
- meisjes die iets te veel dromen.
- Een perfecte band met 'hun' paard hebben.
- Liever geen stal uitmesten omdat hun nagels dan vies worden.
- Denken dat ze de besten zijn en ook werkelijk echt alles denken te weten over paarden.
- Vel met discussies over paarden.
- Alles wat andere mensen doen is slecht hoe ze met hun paard omgaan wat hun niet doen.
- Super eigenwijs en eritand.
- Hun pony is de beste, de liefste en natuurlijk niet te vergeten DE MOOISTE.
- Zij kunnen paarden en pony's alleen inrijden (terwijl ze maar één keer hebben uitgestapt op een wat fellere pony).
- Ze zijn tevreden over hun zelf.
- Niemand is beter dan hun.
- Ze proberen bij alles optevallen en overal bovenuit te stijgen.
linnke schreef:ik had pas een echte penny moment!! Ik had het met wat mensen over paarden en toen kwamen we uit op mok....
Ik had dus ook verteld over penny-meisjes....
Zegt 1 van die meisjes: Je klinkt zelf als een penny meisje...
Wat zeg ik: Dat is niet waar, penny meisjes DENKEN het te weten en ik weet het ook ECHT!![]()
We kunnen het allemaal wel goet seg!!
Maar ik ben nog steeds de bezte, ik heb mijn wilte poown leren traplopen en nu slaapt ze bij mij op de kamer
linnke schreef:ik had pas een echte penny moment!! Ik had het met wat mensen over paarden en toen kwamen we uit op mok....
Ik had dus ook verteld over penny-meisjes....
Zegt 1 van die meisjes: Je klinkt zelf als een penny meisje...
Wat zeg ik: Dat is niet waar, penny meisjes DENKEN het te weten en ik weet het ook ECHT!![]()
We kunnen het allemaal wel goet seg!!
Maar ik ben nog steeds de bezte, ik heb mijn wilte poown leren traplopen en nu slaapt ze bij mij op de kamer