Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Irmy schreef:Ik beweer niks anders, ik beweer alleen dat de kleinkinderen erop rijden. Die willen dressuur wedstrijden rijden, en ik moest erop rijden om te kijken of hij nog 'lief' onder het zadel was.
Maar laat maar, jullie zijn (bijna) allemaal offtopic.
Irmy schreef:Dat is dan al een poos geleden, ik rijd er nu echt niet meer op.
Maar ik weet dat de kleinkinderen erop rijden. Dit was overigens helemaal niet mijn vraag van mijn topic.
Tevens staat daar óók bij:
Ik weet dat ik te groot ben, maar ik rijd er ook NIET meer op. Dit was een paar maanden geleden.
Irmy schreef:Ik beweer niks anders, ik beweer alleen dat de kleinkinderen erop rijden. Die willen dressuur wedstrijden rijden, en ik moest erop rijden om te kijken of hij nog 'lief' onder het zadel was.
Maar laat maar, jullie zijn (bijna) allemaal offtopic.
kabwan schreef:Superwomen, ze kan toch kijken of hij nog bokt of steigert (uit frisheid) . Dat kan zij beter doen dan die klein kinderen.
En ze loopt niet aan de teugel...
aerdenhout1 schreef:En voor iedereen die denkt dat we afkraken...nee we denken aan de pony die hier op niet zo'n fijne manier aan een soort van hulp teugel moet lopen die TS ooit eens heeft gezien op een foto waarbij het paard "zo mooi" liep!!!
12 jaar en dan een kleine shet "aan de teugel"willen leren lopen, daar gaan bij mij in elk geval mijn haren van overeind staan!
Arme shet!
kabwan schreef:Als TS die pony aan de bijzet zet omdat die anders gaat gras eten en het dus niet leuk is om te rijden voor die klein kinderen dan is dat toch niet erg. Ik geloof dat TS het als 2 verschillende dingen bedoelt.
Ze vraagt heel simpel of die aan de teugel loopt: nee.
En die bijzet is alleen zodat die niet steeds gras eet.
Dus dan gaat het er helemaal niet om dat die aan de teugel getrokken word door die bijzet.