Maar ponykamp is toch even wat anders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chaos schreef:Haha, ja nou ja. Dat is dan jammer, maar ik lees dat je bijna alle reacties hier kwetsend vind. Misschien dat je verwacht had dat je topic anders uit zou pakken maar zoals ik het zie zien een hoop andere Bokkers het blijkbaar ook...
xTinkertje schreef:Ja precies! dat idd!
@ Rakni
Ik mag idd sportiever reageren maar bedenk wel even dat sommige bokkers er echt wat proberen in te stampen![]()
+ Dat ze allang lid is hoor![]()
maar ik ben bang dat ze de hele hyve vol met foto's van haar en Jo gaat doenMaar dan kan ik het haar mischien vriendelijk vragen of ze niet alles vol stopt met fotos
@ Chaos
Ik vind helemaal niet elke reacties kwetsend! Alleen reacties zoals :Je gedraagd je kinderachtig , Stelt je aan , bent egoiistisch
zijn nou niet echt berichten waar ik iets aan heb! Ik hoef heus geen medelijden maar een beetje begrip is wel normaal toch ?
Of is het normaal iedereen maar vanaf een computerscherm de grond in te stampen?
xx_Horsiex schreef:xTinkertje schreef:Ja precies! dat idd!
@ Rakni
Ik mag idd sportiever reageren maar bedenk wel even dat sommige bokkers er echt wat proberen in te stampen![]()
+ Dat ze allang lid is hoor![]()
maar ik ben bang dat ze de hele hyve vol met foto's van haar en Jo gaat doenMaar dan kan ik het haar mischien vriendelijk vragen of ze niet alles vol stopt met fotos
@ Chaos
Ik vind helemaal niet elke reacties kwetsend! Alleen reacties zoals :Je gedraagd je kinderachtig , Stelt je aan , bent egoiistisch
zijn nou niet echt berichten waar ik iets aan heb! Ik hoef heus geen medelijden maar een beetje begrip is wel normaal toch ?
Of is het normaal iedereen maar vanaf een computerscherm de grond in te stampen?
Hallo, hallo, hoezo NIET aanstellen? Grond in te stampen, jij zit echt alleen maar op penny reacties te wachten van oh wat zielig voor je en die onzin. Open dan geen topic, en beschuldig mensen niet van kwetsende reacties als je niks kan hebben...
mang schreef:Chaos schreef:Haha, ja nou ja. Dat is dan jammer, maar ik lees dat je bijna alle reacties hier kwetsend vind. Misschien dat je verwacht had dat je topic anders uit zou pakken maar zoals ik het zie zien een hoop andere Bokkers het blijkbaar ook...
nou jeetje, tuurlijk zijn jou reacties kwetsend. dat ziet volgens mij ieder mens met een beetje verstand :s
vind jou een stuk kinderachtiger als de ts, om eerlijk te zijn
xTinkertje schreef:Ja precies! dat idd!
@ Chaos
xTinkertje schreef:@ Chaos
Chaos schreef:Misschien dat dat komt door jouw enorm vijandige houding naar iedereen met een andere mening dan jij. Bovendien zeg ik hetzelfde als andere Bokkers wier mening jij wel respecteerd. Dus misschien moet je zelf dan ook eens beter lezen.
En dat ik veel reageer klopt, dat is omdat ik dingen probeer aan te duiden, die niet tot je willen doordringen.