Nee .. ik kan het niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Re: Nee .. ik kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 17:38

Bedankt voor je reactie ;)
Maar ponykamp is toch even wat anders :))

__Amber__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:56

jah weet ik maar het was even voor het idee xD

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:10

jee Xtinkertje, wel wat sportiever reageren hoor!

Chaos: ik bedoelde vooral dat het apart is tegen een kind te zeggen dat iets "kinderachtig" is.

X Tinkertje, tijd om je in te stellen op het feit dat je de pony niet meer verzorgt. Je hebt nu je eigen pony en zelf gekozen om te stoppen. Laat het los is mijn advies!

Probeer het gevoel dat je hebt vooral onder ogen te zien en je er niet naar te gedragen. Dus stel je niet zo op als het voelt. Leuk als je de nieuwe verzorger gaat helpen! Maar wel stom dat zij geen lid mocht worden van je hyve. gewoon wel doen en niet mokken!
Heel veel meiden zouden een verzorgpony willen hebben, laat staan een eigen pony! Dus zie even hoe rijk je bent!

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:21

Kom op zeg!

Het is echt niet leuk voor ts hoor!
Ik kan het heel goed begrijpen!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:25

ik snap je echt helemaal hoor!
ik had dit ook met mijn vorige verzorgpony, toen ik daar mee stopte en hij een nieuw verzorgstertje kreeg kon ik het ook niet aanzien of allemaal foto's van haar op ''mijn'' verzorgpony te zien.
natuurlijk gunde ik het de pony wel, maar toch was ik wel echt jaloers hoor!
ik snap echt precies hoe je je voelt!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:28

Chaos schreef:
Haha, ja nou ja. Dat is dan jammer, maar ik lees dat je bijna alle reacties hier kwetsend vind. Misschien dat je verwacht had dat je topic anders uit zou pakken maar zoals ik het zie zien een hoop andere Bokkers het blijkbaar ook...

nou jeetje, tuurlijk zijn jou reacties kwetsend. dat ziet volgens mij ieder mens met een beetje verstand :s
vind jou een stuk kinderachtiger als de ts, om eerlijk te zijn ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 19:30

Ja precies! dat idd!

@ Rakni
Ik mag idd sportiever reageren maar bedenk wel even dat sommige bokkers er echt wat proberen in te stampen :z
+ Dat ze allang lid is hoor ;)
maar ik ben bang dat ze de hele hyve vol met foto's van haar en Jo gaat doen :$ Maar dan kan ik het haar mischien vriendelijk vragen of ze niet alles vol stopt met fotos :P

@ Chaos

Ik vind helemaal niet elke reacties kwetsend! Alleen reacties zoals :Je gedraagd je kinderachtig , Stelt je aan , bent egoiistisch
zijn nou niet echt berichten waar ik iets aan heb! Ik hoef heus geen medelijden maar een beetje begrip is wel normaal toch ?
Of is het normaal iedereen maar vanaf een computerscherm de grond in te stampen?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:13

xTinkertje schreef:
Ja precies! dat idd!

@ Rakni
Ik mag idd sportiever reageren maar bedenk wel even dat sommige bokkers er echt wat proberen in te stampen :z
maar ik ben bang dat ze de hele hyve vol met foto's van haar en Jo gaat doen :$ Maar dan kan ik het haar mischien vriendelijk vragen of ze niet alles vol stopt met fotos :P

@ Chaos

Ik vind helemaal niet elke reacties kwetsend! Alleen reacties zoals :Je gedraagd je kinderachtig , Stelt je aan , bent egoiistisch
zijn nou niet echt berichten waar ik iets aan heb! Ik hoef heus geen medelijden maar een beetje begrip is wel normaal toch ?
Of is het normaal iedereen maar vanaf een computerscherm de grond in te stampen?

Hallo, hallo, hoezo NIET aanstellen? Grond in te stampen, jij zit echt alleen maar op penny reacties te wachten van oh wat zielig voor je en die onzin. Open dan geen topic, en beschuldig mensen niet van kwetsende reacties als je niks kan hebben...

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:18

ik ben ook egoisties...
mijn haffie moest ik ook wegens omstandig heden verkopen...
maar die mensen die hem nu hebben gaan ook wedstrijden met hem doen...ik jankhet liefste de hele dag, ik ben zuper blij voor ze voor hem...maar ik ben zo jalours....dat ik mijn nieuwe paardje vaak vergelijk...of stomme dingen doe...

tja ik kan wel zeggen probeer het los te laten maar ja ik weet hoe moeilijk het is ...ik heb het ook nog steeds geen plekje kunnen geven...

ik weet het van me zelf en jij ook en daar mag je trots op zijn want eigenlijk ben je dan al niet echt meer egoisties vind ik en je stelt je ook niet aan...

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 20:22

xx_Horsiex schreef:
xTinkertje schreef:
Ja precies! dat idd!

@ Rakni

@ Chaos

Hallo, hallo, hoezo NIET aanstellen? Grond in te stampen, jij zit echt alleen maar op penny reacties te wachten van oh wat zielig voor je en die onzin. Open dan geen topic, en beschuldig mensen niet van kwetsende reacties als je niks kan hebben...

Jha als 1 iemand zegt dat ik me aanstel is dat genoeg hoor.
Ik hoef niet eerst nog 1 blz met hetzelfde commentaar.
En noem ik u / je naam ? Nee.
Mischien vraag ik idd om penny reacties? Nee eigenlijk nie (:+) maar ik vraag iig niet om 100 mensen die hetzelfde zeggen.
1 x je mening gevenis genoeg hoeven geen mensen allemaal na te praten hoor.

En ik beslis zelf wel even of ik een toppic open of niet . (a) en zielig ben ik niet , ik heb een pony en ben daar harstikke gelukkig mee maar mag ik het toch wel lastig vinden met een nieuw iemand .

Dankù .

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:37

Tsja, ik snap dat je het ff moeilijk vind maar je kunt er nu eenmaal niks aan doen. Het is niet jouw pony, dus om nou dat meisje te gaan vragen of ze geen foto's van haar en de pony op hyves wil plaatsen vind ik wel erg raar. Zij kan er ook niks aan doen dat jij het nu moeilijk hebt en daar hoeft ze ook geen rekening mee te houden. De eigenaren van de pony hebben haar niet voor niets gekozen als nieuwe verzorgster dus ze zal vast wel goed voor hem zorgen. ;)
Bovendien kun je net zo vaak langskomen als je wilt, je bent de pony dus niet kwijt! ;) :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 20:51

Nee ik vraag haar niet om geen fotos op HAAR hyves te zetten
maar op MIJN fanhyves van Jo ;) Niet teveel zeg ik niet niets ;)
Voor de rest heb je gelijk;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:54

mang schreef:
Chaos schreef:
Haha, ja nou ja. Dat is dan jammer, maar ik lees dat je bijna alle reacties hier kwetsend vind. Misschien dat je verwacht had dat je topic anders uit zou pakken maar zoals ik het zie zien een hoop andere Bokkers het blijkbaar ook...

nou jeetje, tuurlijk zijn jou reacties kwetsend. dat ziet volgens mij ieder mens met een beetje verstand :s
vind jou een stuk kinderachtiger als de ts, om eerlijk te zijn ;)

De reactie die je gequoted hebt vind ik nog steeds niet kwetsend.
Wat zijn jullie allemaal snel op je teentjes getrapt zeg, zal de leeftijd dan wel zijn denk ik.. :+

Ik zeg waar het op staat, maar kwets hier niemand.. ;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:56

xTinkertje schreef:
Ja precies! dat idd!

@ Chaos

Jij hebt wel héél veel zelfmedelijden zeg, allemachtig.

Je stelt je toch ook aan, je stelt je toch ook nogal egoistisch op?
Als je dit soort reacties -die nog allervriendelijkst zijn- al niet kunt hebben, stop dan gewoon met Bokken.

Je vraagt om meningen, en die krijg je. Nu zijn het niet de dingen die jij horen wil en dus zijn ze kwetsend.
:')

Ik zou als ik jou was mezelf eens een giga schop onder de kont geven! :)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:59

xTinkertje schreef:
@ Chaos

zijn nou niet echt berichten waar ik iets aan heb!
Ik hoef heus geen medelijden maar een beetje begrip is wel normaal toch ?

Dat zijn het gros van de berichten.. :')
En dat is niet kwetsend, dat is gewoon kritisch.

En begrip, waarvoor?? De Bokkers die in dit topic veel begrip op kunnen stellen voor jouw situatie zijn over het algemeen genomen
jouw leeftijd. Wat dus wil zeggen dat Bokkers die gem. wat ouder zijn als jij volwassener tegen de situatie aankijken en dus zien dat
het idd heel veel weg heeft van pure jaloezie.

Dat is niet iemand de grond in stampen, dat is de waarheid. ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 21:29

Dus jij weet het alles al?

En wat me ook opvalt is dat jij hier super veel aanwezig bent in dit toppic
en alleen maar commentaar geeft.

Wat is je doel ?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:33

klinkt wel een beetje als liefdes verdriet!
Probeer er een beetje afstand van te nemen, L kan nu het zelfde beleven met Jo als jij eerder samen had met hem! Gelukkig heb jij nu je eigen pony om al je energie op te storten! Heel veel plezier nog met je paardjes! Ze zijn er voor om van te genieten :)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:35

Jou uit je slachtofferrol halen, of iig wat duidelijk maken.. Maar blijkbaar is dat hopeloos, want jij vind jouw gedrag normaal.. :')

En nee, ik weet niet alles al, maar blijkbaar kan ik iig beter relativeren dan jij. :)

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:37

Maar je zegt toch zelf dat je tijdgebrek had, dan is het toch niet anders dan dat die pony een nieuwe verzorgster moet..
Natuurlijk is het vervelend dat er nu een ander bij rondloopt, maar ik vind het niet terecht om zo jaloers te doen, je hebt zelf de keuze gemaakt voor een eigen pony waardoor je geen tijd meer had

En zo zal het in het leven nog wel vaker verder gaan, dat je dingen moet opgeven om iets nieuws te beginnen.. niets aan te doen

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 21:39

@ Chaos ik heb inmiddels al contact met haar en praat nu gezellig met haar
maar dit is zeker niet door al jou reacties gekomen.

En als het hopeloos is heb ik liever dat je gewoon voortaan helemaal niets meer zegt in dit toppic aangeziien
1. je op alles en iedereen reageert en heel erg aanwezig bent
2. Je toch niets aan de situatie hebt veranderd terwijl jij meer hebt geschreven dan menig andere bokkers waar ik WEL wat van heb opgestoken.

O en nog een keer voor de bokkers die niet kunnen/willen lezen:

Ik praat nu gezellig met haar en we hebben x afgesproken om x samen te gaan.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:41

Misschien dat dat komt door jouw enorm vijandige houding naar iedereen met een andere mening dan jij. Bovendien zeg ik hetzelfde als andere Bokkers wier mening jij wel respecteerd. Dus misschien moet je zelf dan ook eens beter lezen.

En dat ik veel reageer klopt, dat is omdat ik dingen probeer aan te duiden, die niet tot je willen doordringen. :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 21:44

Chaos schreef:
Misschien dat dat komt door jouw enorm vijandige houding naar iedereen met een andere mening dan jij. Bovendien zeg ik hetzelfde als andere Bokkers wier mening jij wel respecteerd. Dus misschien moet je zelf dan ook eens beter lezen.

En dat ik veel reageer klopt, dat is omdat ik dingen probeer aan te duiden, die niet tot je willen doordringen. :)

O jawel hoor als het maar onderbouwende reacties zijn waar ik ook wat uit kan opsteken.
En hoeveel reacties wil je nog gaan plaatsen ? ...kan ik er rekning mee houden :Y)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:44

Al mijn reacties zijn onderbouwd daarom zijn het er zo veel.. ;)
Heb je een bord voor je hoofd of doe je alsof? :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 21:48

nou ik kan er geeen wijs uit worden
o ja wel dat ik me aanstel etc.
Bedoel je dat??
o... Nee die negeer ik expres omdat ik zelf ookal moeite mee hebt.\

BTW ondertussen mag titel van toppic al : ''Ja ik kan het wel!'' zijn.
IVM dat ik nu best gezellig contact heb :))

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:49

chaos, de enige die hier volgens mij fout zit ben jij.
jij bent hier degene die vijhandig reageert.