missblondie: is wel een beetje moeilijk te zeggen..Ik denk dat het net wel past maar dat het niet echt mooi meer voor het plaatje zal zijn
eerst een foto, maar ben bang dat het net niet net wel is, maar ik wil eerst een foto zien voordat ik definitief iets ga zeggen.
Foto inderdaad, 1.58 wil niet altijd veel zeggen (de 1 heeft lange benen, de ander niet, toont ook heel anders).Ik denk dat het wel kan..Maar ligt dus ook aan je benen
missblondie schreef:Hoihoi! Leuk, het nieuwe topic! Ik ga misschien een haflinger rijden binnenkort, kan dat nog?1,83 lang, weeg +- 60 kg, haflinger is zeeeeer breed gebouwd ( )..Wat denken jullie?edit; ze is 1,38 groot.Nou, als je der rijd. Kun je toch gewoon even een foto plaatsen?
@Maaikee43, ik kan nu nog geen foto plaatsen, want ik rij haar nog niet Het zou op m'n werk zijn. De mensen daar denken dat het wel gaat, omdat een bijna (?) even grote man die toch wel wat zwaarder zal zijn dan ik er ook op rijdt..
missblondie, als de haf zeer breed is gebouwd pas het denk ik wel.mijn vriend van 1,88 past ook nog op mijn haffie x fjord van 1,40
dit is echt amper te doen, misschien moeten we de regels bij stellen, dat er minimaal 1 duidelijke foto bij een vraag geplaatst moet worden ofzo?
missblondie; ik denk dat je wel aan de lange kant bent... 1.38 en 1.83 is volgensmij te groot.Kwa gewicht zou het wel kunnen denkik..
@ Missblondie ik ben ook ong 1.80en rijd op een haf van 1.45 (normaal/breeder) gebouwd.Dit kan nog wel
melizz13 schreef:naar 1.45 is niet 1.38kan een groot verschil zijnJa maar het was ook als voorbeeld .