Mijn paard is 14. Meestal rijd ik haar op dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Maandags is ze 'vrij', woensdags soms ook, soms niet. Dinsdag is meestal 'dressuurdag', donderdag ook, vrijdag knup ik haar vaak aan de longe, zaterdag sprongetje doen, zondags buitenritje (of concours). Maar ik ben wel heel flexibel hierin
Doe zelf ook niet graag t zelfde. Weet alleen dat die merrie van mij er compleet simpel van wordt als ik weer eens meen serieus te moeten gaan dressuren- als ik dat drie dagen achter elkaar doe is ze me spuugzat- paard houdt van afwisseling. Aankomende zaterdag heb ik concours en daar pas ik t dan wel weer een beetje op aan, afgelopen zondag gelongeerd (afgelopen zaterdag ook concours gehad, daarvoor iets te fanatiek geweest in de training dus paard was me zat), gister vrij, vandaag beetje licht dressuurmatig getraind. Morgen denk ik dat ik haar nog een keer longeer, donderdag voor de fun een paar lage sprongetjes, vrijdag ff puntjes op de i zetten en zaterdag mogen we weer weer een rondje tussen de hekkies doen.