Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
lovejeltje schreef:Halloo
Ik heb een hele lieve shetlander merrie
ze is nu 6 jaar en ongeveer 1 meter hoog..
& ik zal heel graag op haar willen rijden,Nouja rijden
Het zal niet verder gaan dan stappen en af een toe een klein stukje draven.
Celicia (de pony) is niet echt heel 'stevig' gebouwd maar heeft wel een best buikje.
Ik heb al menles met haar gehad maar hier vond ze hellemaal niks aan en ik zat al heel lang te twijflen om af en toe op haar te 'rijden' om te kijken of ze dit wel leuk vond (VD heb ik ook al aan gedacht maar dit is gewoon nix voor mij )
Ikzelf ben 13 jaar (bijna 14) ongeveer 1.57&ongeveer 50 kilo (ja heel zwaar ik moet maar eve afvallen..)
Celicia is dus 1 meter ongeveer en 6 jaar.
Als het voor stappen en een beetje draven wel zal passen zou ik graag of zonder zadel of/en een pinokio zadeltje willen,, Ik weet niet wat beter is??
Voor het 'plaatje' hoeft het er niet leuk uit te zien als zij er maar geen last van heeft en het leuk vind.
Dus denken jullie dat het nog zou kunnen voor een beetje rond 'hobbelen'?
evastitch schreef:Rijden kan best nog hoor misschien dat je iets te groot word maar je shet kan je zeker dragen! Ik zou het als ik jou was wel met een zadeltje doen, als je shet loopt kunnen je voeten anders in de weg zitten! Je zou anders ook les kunnen geven en/of zelf of met iemand (iets kleiner) stapritten maken dat je afwisselt wie er op gaat! Xx
misslauzzie schreef:srry hoor
maar een shet kan 2x zijn eigen gewicht dragen...
maar als je te lang wordt zou ik het ook niet meer doen.
maar je kan haar ook gewoon longeren in het bos stappen.
schrik training, balkjes neerleggen kijken hoe hoog ze kan springen. misschien kan je wel een xtje met haar naar het strand ofzo.
je kan haar ook lekker poetsen en mooi maken en een paar leuke foto's van jou en haar maken.
misslauzzie schreef:srry hoor
schrik training, balkjes neerleggen kijken hoe hoog ze kan springen. misschien kan je wel een xtje met haar naar het strand ofzo.
je kan haar ook lekker poetsen en mooi maken en een paar leuke foto's van jou en haar maken.
NesxNas schreef:misslauzzie schreef:srry hoor
Ja, want als mijn shet 200 kilo weegt, kan hij makkelijk 350 kilo dragen! Duuhh.