Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Janedieene schreef:Enne even wat anders, naja niet helemaal. Want ik denk dat het niet geheel aan de pony lag, want we hebben haar dus vorige week verhuisd van het weitje zodat ons andere weitje weer gras kan groeien, en nu bij ons nieuwe weitje liggen hele dikke donkere balken, waar ze haar beentjes wel overheen tilt:D
Janedieene schreef:Enne even wat anders, naja niet helemaal. Want ik denk dat het niet geheel aan de pony lag, want we hebben haar dus vorige week verhuisd van het weitje zodat ons andere weitje weer gras kan groeien, en nu bij ons nieuwe weitje liggen hele dikke donkere balken, waar ze haar beentjes wel overheen tilt:D
sabina1998 schreef:13 jaar en dan zonder volwassene/ervaren iemand een pony rijden en laten springen ohz die nog maar 4 weken ohz is?
En dan heb jij er verstand van?
Ik ga volgend jaar ook een pony beleren voor de 2e keer, maar met goede begeleiding van een volwassene die daar echt verstand van heeft en ervaring en ook eerst met grondwerk etc.
In mijn eentje zou ik daar echt nooit aan beginnen, en al helemaal niet springen.
Grote kans dat je je hele paardje verpest.