Op een manege heb ik leren rijden. Ook kreeg ik wel eens les van een oudere vriendin op haar verzorgpony's, daar heb ik vooral de omgang met paarden van geleerd.
ik heb thuis leren rijden toen ik 4 jaar was. Was eigenlijk meer pony hobbelen. Dan een grotere pony gekregen toen ik 6-7 was en kreeg ik 1/week priveles en dan meerijden in manegeles. En zo kwam er weer een maatje groter, en toen 2 etc
bumbaluutje
Geplaatst: 04-02-10 11:02
Op m' n toenmalige verzorgpaard.
Blacky
Geplaatst: 04-02-10 11:33
Op ameland en op de manege en bij me opa en bij me vriendin
eerst 3 jaar op manege schildknecht en bij mijn verzorgpony's toen 1 jaar op mijn eigen pony zelf. nu 4 jaar met mijn eigen paard bij stal rieder en ga daar ook onderbegeleiding mijn nieuwe paard beleren
Ik heb op een manege leren rijden, na een jaar heb ik mijn eige pony gekregen en daar heb ik verder erg veel van geleerd! En ook veel prive lessen gehad.
Anoniem
Geplaatst: 05-02-10 17:07
ik heb leren paardrijden via een oude collega van me vader. Die had een haflinger en daar kreeg ik les op. Werd me verzorgpony, en later kwam er een andere vrouw met een fjord. Daar verhuisde we mee naar een andere stal, en toen reed ik ook vaak dat fjordje. Maar ik had steeds minder en minder contact met de eigenaresse van de haflinger. Toen mocht ik gewoon altijd op het fjordje rijden, en dat is nu zeker 3 jaar terug, en verzorg hem nog steeds (:
Ik heb leren rijden op de pony van mijn vriendin en het paard van zus toen die drachtig was! Daarna kreeg ik lessen op de manege en had ik een haflinger die ik verzorgde!
Ik heb leren rijden op een pony van in mijn buurt, een fjordje ondertussen hebben we bij de eigenaar van die pony onze huidige pony gekocht. Ik ging ook elke zomer op ponykamp, en nu nog altijd.
Ik heb leren rijden bij de manege, maar het meest heb ik geleerd van bram (pony uit m'n profiel).
Dewii
Geplaatst: 14-02-10 11:17
Op manege de Haatlandruiters in Kampen . Daar heb ik hele veel geleerd maar ik vond het er na een hele lange tijd niet leuk meer. Daarvoor heb ik één of twee keer op mijn oom's manege gereden in Limburg, maar daar heb ik niet echt les gehad.