Ik poets ook altijd voor het rijden. Maar als er vaak gereden wordt zou ik afentoe alleen onder het zadel poetsen zodat hij iets van bescherming overhoudt.
LotteElf
Geplaatst: 01-09-09 13:31
Ligt er maar aan of je graag een schoon paard wilt . Voor het rijden zou ik de modder en stukjes weghalen waar het zadel en de singel zit en op het hoofd natuurlijk. En hoeven uitkrabben. En na het rijden lekker verwennen en aandacht geven, kan dus ook poetsen zijn.
Maar waarom in godsnaam poetsen ná het rijden? Het zweet er uit poetsen? Je trekt alleen maar strepen zo imo.. Ik spuit gewoon altijd de zweetplekken weg, zweetmes er over en klaar. Madam ziet me al aankomen met mijn borstels na het rijden.
Ik poets voor het rijden. Als hij na het rijden heel bezweet is spuit ik af maar ga ik niet poetsen.
xLotte
Geplaatst: 06-09-09 10:46
Ik poets altijd voordat ik ga rijden, incl. de hoeven uitkrabben etc. Na het rijden wrijf ik hem droog en krab de hoeven opnieuw uit. Ook poets ik weleens gewoon lekker op dagen wanneer ik niet rijd, het paard ontspant, ik ook
Staat een pony 24/7 buiten dan zo ik er hooguit 1 keer per dag snel en licht een borsteltje overheen halen. Staat een pony binnen dan is het weer anders.
Buffelo
Geplaatst: 07-09-09 08:10
Ik poets mijn pony voor het rijden, en meestal haal ik na het rijden ook nog eventjes snel een borstel over hem heen.
Aight
Geplaatst: 07-09-09 08:16
de mijne staat ook 24/7 buiten en ik poets hem ook net als vele andere elke keer voor het rijden maar in de winter idd vooral war het zadel en singel komt te ziiten zodat dat niet gaat schuren