macholoverr schreef:Ha ha neej ik had mevrouw 2 gevraagt omdat we toen wel met elkaar over weg konden. Er waren ook duidelijke afspraken mevrouw 2 dee mijn paard dus NIET in de tijd dat ik weg was... Ik heb og gevraagt vind je het het erg ALS mevrouw 1 haar toch gaat doen? En zei vond het NIET erg want ze had haar handen vol an haar 4 bijrijpaarden. Mevrouw 1 wauw toen de spullen ophalen met het gevolg dat mevrouw 2 er zonder toestemming op ree. Terwijl ze het niet erg vond dat mevrouw 1 mijn paard ging doen. Maar mevrouw 2 zegt nu : "Ja je had belooft dat ik er een keer op mocht dus ik heb dr maar lekker gepakt." Met andere worden ik heb het toen maar gedaan anders mocht het niet meer & kreeg ik nooit de kans...
macholoverr schreef:Neej 1 heeft 4 bijrij pony's en zei wauw eventuweel Karlijn, mijn pony. Er wel bij doen ... Mevrouw 2 heeft geen eigen pony meer die heeft ze verkocht. Maar ik vind het nog niet kunnen dat ze zonder toestemming op mijn paard stapt & dan dr mond er over houdt en dat ik het dan via een ander hoor & dan ben ik dus boos.. En dan zegt ze niet even Sorry ofso .. Neej en daar bij er waren echt duidelijke afspraken... Dat zegt zelfs de eigenaar van het land waar mijn paard op staat....
macholoverr schreef:Mevrouw 2 wist mijn regels & weet hoe ik er over denk zei had 4 bijijpaarden mevrouw 1 niet, sory voor de verwarring.
Ik wil zeker snet mijn gelijk hebben! maar om blindelingste zeggen het is een misbombinatie geweest...
Dat is het totaaaaaal niet anders had ik dus ook niet boos hoeven zijn

Ik begrijp er helemaal niets meer van....