Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Momenteel heb ik 3 setjes (westernpad met beenbeschermers ivm beoefenen van de reiningsport) voor mijn paard, compleet met matching beenbeschermers. En ja, ook mij kan je erop betrappen dat ik soms een t-shirt of hoodie in dezelfde kleur aan heb tijdens het rijden
Maar vaak berust het op toeval, als ik kleding zoek koop ik de kleuren die ik leuk vind en bij setjes doe ik dat ook en vind ik dus dezelfde kleuren leuk
Gelukkig is het kopen van een westernsetje vele malen duurder dan in een Engelse ruitershop dus komen er niet snel nieuwe setjes bij. Daarnaast ben ik ook niet snel uitgekeken op iets dus dat heeft ook z'n voordelen. Wat anderen ervan vinden kan me werkelijk waar niets schelen, ik wil mijn geld daaraan besteden en daar hebben anderen niets mee te maken. Natuurlijk komt mijn paard wel altijd op de eerste plaats, ik zal nooit geld uitgeven aan een nieuw setje als ik de stalling of de hoefsmid/DA niet zou kunnen betalen. Miss_Montana schreef:Ik vind setjes geweldigMomenteel heb ik 3 setjes (westernpad met beenbeschermers ivm beoefenen van de reiningsport) voor mijn paard, compleet met matching beenbeschermers. En ja, ook mij kan je erop betrappen dat ik soms een t-shirt of hoodie in dezelfde kleur aan heb tijdens het rijden
Maar vaak berust het op toeval, als ik kleding zoek koop ik de kleuren die ik leuk vind en bij setjes doe ik dat ook en vind ik dus dezelfde kleuren leuk
Gelukkig is het kopen van een westernsetje vele malen duurder dan in een Engelse ruitershop dus komen er niet snel nieuwe setjes bij. Daarnaast ben ik ook niet snel uitgekeken op iets dus dat heeft ook z'n voordelen. Wat anderen ervan vinden kan me werkelijk waar niets schelen, ik wil mijn geld daaraan besteden en daar hebben anderen niets mee te maken. Natuurlijk komt mijn paard wel altijd op de eerste plaats, ik zal nooit geld uitgeven aan een nieuw setje als ik de stalling of de hoefsmid/DA niet zou kunnen betalen.
Blingh schreef:Ik neem aan dat dit voor iedereen geldt?
Maar ik heb al een aantal setjes discussies meegemaakt op bokt waarin de setjes-mensen finaal de grond in werden getrapt met opmerkingen dat ze alleen geld zouden uitgeven aan setjes en dat het welzijn van hun paard ze niets kon schelen enz
Waar die logica vandaan komt of bij welke persoon/bokker geen idee... 

vind het geld verspilling..

Miss_Montana schreef:Sinelia schreef:Laat mensen setjes hebben. Niemand heeft daar last van. Er worden toch ook geen topics geopend om te zeuren over mensen die geen setjes hebben!
Mss zou er eens zo'n topic geopend moeten worden!