Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wietsje92 schreef:Een pony die je niet hoeft te verzorgen? Een pony van iemand anders dan? Want ik neem aan dat als je vader een pony koopt dat je er wel voor moet zorgen.. En we zijn nog steeds benieuwd naar foto's
priscilla schreef:Ja idd... mijn dochter kan dat soms ook alleen "schop" ik die snel van zo'n roze wolk af hihi...
In het andere topic vraagt ze om een verzorgpony :S
priscilla schreef:Ja idd... mijn dochter kan dat soms ook alleen "schop" ik die snel van zo'n roze wolk af hihi...
In het andere topic vraagt ze om een verzorgpony :S
kazan schreef:penny alarm!! vakantie is weer begonnen
wou dat mijn vader ZOMAAR een fries erbij wou kopen.
_Amyyy schreef:Reggue schreef:Er mag een pony bij,die hoef ik wel niet te verzorgen...
Vader laat nog geen woord los over eventuele Fries....
Lijkt me logisch dat je vader geen woord loslaat, maar leuk dat er een pony bijkan. Wordt het jouw eigen pony ofwat?
priscilla schreef:Pff ... heb hem net door gelezen maar mag ik vragen hoe oud TS is? Want als het nog een jong grietje is dan kan het begrijpen dat er zulke zinnen komen als shows en weet ik veel wat! En dat pa er zomaar ff een friesje bij gaat kopen! En dan ook nog van stoeterijen. Jonge jonge...
Meid kan je een ding zeggen als alles berust op waarheid dan felciteer ik je met je fries en hoop dat je veel plezier aan hem mag beleven en hij aan jullie.. maar zorg dat er zo snel mogelijk een andere soortgenoot bij komt.
Reggue schreef:Was gezellig gisteren op de manege! Maestro![]()
en hij zijn maatjes geworden,en hebben de hele tijd samen rondgerend. Lachen joh,een Shetlander naast een Fries hahahaha!
Hij kon het wel minder vinden met Reggueach ja
![]()
Hij staat nu met die drie pony's in de wei,maar ik moet wel over een uurtje gaan rijden.
Ik heb hem al zien steigeren gisteren,WAUW!!!
XReggue![]()
![]()