50 euro voor het paard? Dan koop ik een leuke pad met bijpassende sokken voor mij. Maar als ik het niet persee aan het paard zou hoeven uitgeven zou ik lekker naar de kapper gaan
nu zet ik 50 euro vaak apart voor als DA potje voor mijn pony. Mocht ze dan wat ergs krijgen, dan heb ik genoeg geld om haar te laten behandelen! Maar vaak gaat het ook op aan dekens, dekjes, halsters en noem maar op! Maar nu heb ik alles al nieuw, en heeft ze niks meer nodig, en spaar ik het liever
Voor paarden: Nieuwe pees + kogelbeschermers of wormenspuiten & eczeem spul
Voor mezelf: Knip + verfbeurt bij de kapper!
kensha
Geplaatst: 05-07-09 12:08
Een deel aan de hoefsmid mocht het weer nodig zijn en ja de rest maar in de overige kosten neerzetten voor later.
Suzannen
Geplaatst: 05-07-09 12:29
Ik spaar Lukt alleen niet zo goed haha. Maarja, als ik weer genoeg geld heb om iets leuks te kopen, gaan we dat natuurlijk snel doen , om vervolgens weer opnieuw te beginnen met sparen
Shattered
Geplaatst: 05-07-09 12:33
Ik zou waarschijnlijk een tweedehandsbeurs ofzo opzoeken. Daar heb je altijd super leuke dingetjes voor weinig!
Ik heb een heel mooi hoofdstel gezien voor 49,95, dus als ik 50 euro had en dit aan paarden zou moeten besteden zou ik nog even doorsparen zodat ik dat hoofdstel kon kopen, het bijpassende borsttuig (59,95) en natuurlijk de verzendkosten
uhmmm hoevaak 50 euro?? k moet nog waterschoentjes hebben voor vakantie op vakantie heb k ook nog geld nodig voor eten enzo wat tshirts voor t werken op een ponykamp wil nieuwe pumps shampoo (en dat soort benodigdheden) treinkaartjes naar mn vriend haha..
ohhh k heb geld te kort hahaha
elude
Geplaatst: 07-07-09 10:57
ik zou het op mijn bankrekening zetten. want ik ben namelijk aan het sparen voor een nieuw zadel.