Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maar een eind aan mijn verslaving zal er denk ik nooit komen...
Heb nu weer 2 oude dekjes aan een vriendin gegeven (gewoon gratis) Maar nu heb ik wel weer plek voor 2 nieuwe dekjes!
) bandages heb ik alleen om als het rond de 15 graden is, anders wordt het wel erg warm
En ik heb een zwarte en een grijze rijbroek dus dat past ook altijd. Nu wil ik alleen nog wel een grijze pad/ dekje

) te kopen en tot nu toe bevalt het me goed
haha! Maar ik ben niet zo erg dat ik ook overal peesjes of bandages bij wil want die gebruik ik toch nooit.
) Mariekwyf schreef:Heb trouwens pas scapa dekje aangeschaft.
Paard heeft alleen vorrige maand peesblessure opgelopen.
Dus ja de peesbeschermers en al die beenzooi zijn bij mij verleden tijd.
Heb geluk dat m'n scapa dekje onder dat zadel past van m'n bijrijdpaard. (dekje is namelijk dress en dat zadel vzh maar neigt naar dressuur)
) , nouja daar kwam ik gisteren ineens op maar die zijn toch best wel prijzig scapa dekens 
xMarloess schreef:Haha die tip van de zwarte peesjes..
Ik heb zwarte liggen, maar ik gebruik ze alleen bij mijn zwarte dekje, of bij nieuwe kleuren waar ik nog geen bescherming bij heb. Toch wil ik zo snel mogelijk die kleur peesjes, want dat zwart bij iets anders vind ik toch maar niks eigenlijk![]()
Heb een tijdje de zwarte onder de limegroene gehad, maar was al snel van dekje gewisseld waarbij ik wel de kleur beschermers had.
Ik het trouwens wel geluk gehad, de laatste 2 setjes heb ik weer gekregen, terwijl ik normaal dat soort dingen zelf moet betalen