Wat zijn penny's ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskia_g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 10:57

Nou; ik heb wel een idee wat een Penny is inmiddels! :-)
Ik vrees dat ik vroeger ook wel die trekjes had. Naaide zelf een tuigje van oude stof in elkaar voor de Shet en knoopte de boel gewoon voor een speelgoedkarretje. Hij liep er nog braaf mee weg ook! Heb later heeeel veel fouten gemaakt met ponies en paarden maar genoot wel ENORM en was nooit bang. jammer dat sommige dingen veranderen!

Judje

Re: Wat zijn penny's ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:35

Verplaatst van RUI naar YRT.

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:43

Ow mijn hemel die pokemon.
En tsja een shetlander op 't balkon. Sorry "dakterras" dat kun je toch niet serieus vragen :?

Een bericht van Pokemon:

"mijn vriendin en ik moegen van onze ouders geen pony, nu hebben we een schuurtje ontdekt waar we er een in kunnen zetten want niemand komt er , hoe kunnen we dat het beste doen en hhoe komen we aan een pony"

koe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:45

Rana schreef:
upendo schreef:
Penny's zijn mensen/jongere meisjes die hun kennis globaal uit de penny halen. :Y)

Dus:
'Ik doe mijn paard altijd een roze zweetdeken op, want daar wordt hij gelukkiger van!'
'Ik heb 3 zwarte arabische hengsten ingereden op mijn 12e en nu ben ik bezig om 4 Andalusiërhengsten te beleren!'

Enz. Enz. :Y)

haha niks aan toe te voegen

www.penny.nl

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:51

omg dat stuk over chippen op die site xD

*Niet mooi
*Paard vindt het niet leuk
*Rotzooi
*Littekens
*Rest van zijn leven pijn

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:21

ik heb net dat topic over pony op het balkon zitten lezen, wat een giller zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:29

Linkje van dat topic?

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:37

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:41

Dat topic is echt geweldig _O- en daarin staat weer de link naar een topic over die goudvis die niet dood wil.. jongens in heb me helemaal plát gelachen! :D

en dat mens van die pony op het dakteras kán toch niet serieus zijn? Maar ik vond dat ze te snel boos word, en te raar reageerde, lijkt mij niet een volwassene maar een penny van een jaar of 12 :=

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:49

haha... het zijn dus gewoon mensen die een beetje fantaseren en vanalles verzinnen wat ze kunnen...

in dat geval :P heb ik vroeger wel de penny gelezen maar ook echte boeken :D heb nooit gedaan of ik meer gedaan had of kon dan ik idd kon:P d8 wel altijd dat de witte andalusier een witte fries was (geen idee dat friezen alleen zwart mogen zijn:P)hihi en ik heb nooit gehouden van paarden vlechtjes maken strikjes erin doen mooie dekjes enc :P

maar ben je dan ook een penny geweest als je gewoon normaal was alleen wel de penny leuk vond om te lezen (was btw t enige boekje met strip's en verhaaltjes van paarden ha)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:54

lijkt me niet, dan ben ik ook een penny geweest hahaha :D Ik heb nogsteeds penny's liggen bij mn ma thuis, ik vind ze nogsteeds leuk :o :Y)

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:04

AlexandraM schreef:
maar ben je dan ook een penny geweest als je gewoon normaal was alleen wel de penny leuk vond om te lezen (was btw t enige boekje met strip's en verhaaltjes van paarden ha)

Er was toch ook de Ponyclub?, met Malle...

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:24

kan maar ik las alleen een tijdje de penny

majestica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:41

wie is eigenlijk die ''pokemon'' waar jullie het over hebben?? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:39

ik weet eigenlijk niet of ik te penny ben, Ojee nu ben ik aan het tweifelen :Y)
ik hoop het niet.. want ik wil niet dat mensen me iritant vinden

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:39

Hoi!
Ik lees ook de penny ( niet dat ik daar mijn logica over paarden vandaan haal ofzo) Maar volgens mij ben ik niet echt zo'n extreem geval als die kinderen die de dingen zeggen waarvan al geweldig leuke voorbeelden worden gegeven. Maar ik wist niet dat als je 12 jaar bent dat er nog steeds van penny meisje wordt gesproken ik dacht altijd dat dat meer wat was voor jongere kindjes tussen de 6 en 10 ongeveer.

P.S. Ik vind het stiekem wel helemaal geweldig om mijn verzorgshetjes in setjes te steken. ( Ik ben hard aan het zoeken naar licht roze bandages die niet te lang zijn :D )

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:44

JeslerD schreef:
Wat mij opvalt is dat steeds meer mensen 'xxx' onder hun berichtje zetten. Als ik dat lees heb ik toch ook altijd gelijk het Penny idee en neem ik het een stuk minder serieus!

Heb ik ook gehad als onderschrift omdat ik even niks anders wist en ik ben 37 hahaha :+

GEEN_ZIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:44

Die denken dat ze alles weten maar eigenlijk niets weten.
Meisjes die eigenlijk de informatie uit (bijvoorbeeld) de Penny (wat eigenlijk niet zo slecht is) verdraaien en er nieuwe informatie van maken.

Hannahnas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:08

die shet op het balkon, je zou er een comedie van moeten makenXD (lig nu nog steeds dubbel)
Dan haal je de hoogste kijkcijfers ooit;p

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 20:30

GEEN_ZIN schreef:
Die denken dat ze alles weten maar eigenlijk niets weten.
Meisjes die eigenlijk de informatie uit (bijvoorbeeld) de Penny (wat eigenlijk niet zo slecht is) verdraaien en er nieuwe informatie van maken.

Ja ik geef je gelijk dat die info volgens mijn niet slecht is want die mensen hebben zelf dacht ik ook bijna allemaal paarden.

Samanthaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:12

Oke dan weet ik dat nu ook:P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:16

Citaat:
hoe een penny te herkennen?:
* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.

:+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:19

Whuhahaaahah geniaaaaal!

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:40

Dat is toch van de penny-brigade? dat topic is geniaal :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:18

geen idee, ik heb het zelf gewoon ergens óóit op bokt gelezen en opgeslagen omdat ik 'm grappig vond. :+