Als ze het niet degelijk kunnen doen, doen ze het maar niet. Dat is mijn idee.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SAMMYxJO schreef:Echt?
Maar wie zijn echt de vervelendste?
Want ik ga met mijn nichtje en die rijd niet, dus dan moet ik wel de rustige weten.
Als jullie dan de irritantste shetjes zeggen dan weet ik welke ik níet moet nemen.
stitchlover schreef:SAMMYxJO schreef:Echt?
Maar wie zijn echt de vervelendste?
Want ik ga met mijn nichtje en die rijd niet, dus dan moet ik wel de rustige weten.
Als jullie dan de irritantste shetjes zeggen dan weet ik welke ik níet moet nemen.
Ze zijn geen van allen irritant hoor ze zijn niets meer dan een normale shet. Als je weet hoe je er mee moet omgaan dan doen ze niks. Probeer iig een grote te nemen.
Ninx schreef:Ik vind het afgijselijk om die beesten in zo'n park te laten werken.
Honderden kinderen, jaar in jaar uit, op je rug....
Paarden zijn zulke gevoelige dieren... ik hoop dat er de komende jaren erg veel gaat veranderen in dit soort parken en op manege's....
roodje schreef:eentje had dr pony zo moe gemaakt dat ze ging liggen en helemaal buiten adem was Hele grote neus gaten!
elmootjje schreef:Zag daar de 2e keer dat ik er was een shetje rond de 80cm hier zat een man van 40 opniet de magerste om het zo maar te zeggen..
Ik wist niet wat ik zag en er was niemand die er wat van zei,, zo sneu die mensen die er werken stonden ernaar te kijken van kijk nou wat leuk ouderen durven er ook zo op te stappen..