PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

drenterxx

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 09:57

Ik doe alleen kusje, maar dat kunnen ze al :)

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:07

ik doe kusje, flemen en voetje maar iebel kon het allemaal ! dus ik heb niets geleerd :)

m_d3l13fj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:15

sorry ik wel even iets vragen;
door deze vraag zal ik wel dit hele forum over me heen krijgen
ik hoor altijd heel veel mensen die zeggen ah ik mis hem (de pony die ze 1x hadden in ppc)zo erg..
maar, ik snap het niet waarom wordt er zo gehecht aan een pony in ppc terwijl je hem maar heel soms ziet? en daarbij gaat het er alleen maar om dat jij of je ouder geld uitgeeft in ppc en vindt ik het dus ook altijd heel onpersoonlijk en zal je nooit echt een band kunnen krijgen met deze pony (tuurlijk manege pony's zijn er ook om geld mee te verdienen maar deze kun je altijd even gaan poetsen o.d. en zijn het veel minder mensen)

neem me niet te sirieus, het is maar een vraag en bedoel het niet als een verwijt naar jullie toe :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:17

Ik mis Buddy, Fire, Michel en Milan zeker erg. En niet alleen hen, het is gewoon de combinatie van de belevenissen die je gehad hebt met de pony. Zij zijn ongetwijfeld één van de liefste pony's die ik ooit tegen ben gekomen en ja, natuurlijk mis ik ze dan.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:31

Je bent misschien er maar een korte periode, maar je bent wel van 10 tot 6 bij je pony en daarna ook vaak nog in de GS. Je leert je pony dus enorm snel kennen, omdat je er constant bij bent, en dat merk je ook aan de pony, die leert jou ook enorm snel kennen. Ik hoefde maar danger te roepen, ookal zat mijn zusje er op, dan kwam ze meteen naar mij toe. Maar als ik dr nu heen zou gaan en weer Danger roepen, zou ze niet reageren. Maar omdat wij die paar dagen constant bij elkaar zijn, leren wij elkaar enorm snel kennen, maar als dang mij dan een weekje niet meer ziet, is ze alles alweer vergeten. En idd, het is de combinatie van de gebeurtenissen die je meemaakt, de sfeer en de pony die gewoon alles compleet maakt.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:39

Hoi!
Voor iemand die er heen gaat en aardig is.
Gaan jullie ook 's avonds naar die grote stal?
Wil je de voor mijn nichtje (en ook een beetje voor mij)
Een foto maken van mini? Zwart enkele witte vlekjes nummer 200.
Mijn nichtje was toen vergeten een camera mee te nemen en haar ouders ook.
Alvast bedankt!

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 10:45

m_d3l13fj3 schreef:
sorry ik wel even iets vragen;
door deze vraag zal ik wel dit hele forum over me heen krijgen
ik hoor altijd heel veel mensen die zeggen ah ik mis hem (de pony die ze 1x hadden in ppc)zo erg..
maar, ik snap het niet waarom wordt er zo gehecht aan een pony in ppc terwijl je hem maar heel soms ziet? en daarbij gaat het er alleen maar om dat jij of je ouder geld uitgeeft in ppc en vindt ik het dus ook altijd heel onpersoonlijk en zal je nooit echt een band kunnen krijgen met deze pony (tuurlijk manege pony's zijn er ook om geld mee te verdienen maar deze kun je altijd even gaan poetsen o.d. en zijn het veel minder mensen)

neem me niet te sirieus, het is maar een vraag en bedoel het niet als een verwijt naar jullie toe :j

Ik heb met Talana echt een 'klik'. Het gaat gewoon altijd goed tussen ons, en ik vertrouw hem 100%. Hj vertrouwt mij 100%. Hij is de enige met wie ik zo'n klik heb. Zelfs met mijn verzorgpony heb ik niet een echte klik, en ik vertrouw hem zeker niet 100%, ookal is het een schat van een paard, en zal hij nooit een stap verkeerd zetten. Er mist gewoon iets.
Een band met die pony heb ik dus wèl. Hij heeft altijd sinds ik hem 2 keer heb gehad ofzo mijn stem herkend. Maakt niet uit wat ik roep, ookal roep ik een andere pony, hij spitst altijd zijn oortjes. Vaak komt hij zelfs naar me toe (inclusief pony's aan de kant jagen zodat hij bij me kan komen :') ). Hij herkent ook mijn manier van bewegen. Als ik aan kom lopen bij de stal kijkt hij me net zo lang aan tot ik bij hem zit en hem even heb geaaid. Dan pas gaat hij weer eten.
Maar ik kom er dan ook al heel lang, en ik ga er vaak dagjes heen.

Edit: maar ik snap heel goed wat je bedoelt hoor! Want het is ook moeilijk voor te stellen dat iemand met een pony die ze misschien 6 keer per jaar ziet een band krijgt.

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:07

Yezzi schreef:
Lizzie was er donderdag nog dus nee, ze is niet weg. :)

Gelukkig <3

Only_Horses1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 12:42

Wie gaat er 22 juli!!!!?????

col_slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:05

ik heb kom al 7 jaar voor miss pino,
en zeker 3 weekenden/weken per jaar en bijna elke maand wel een dagje
dan kan je zeker wel een band op bouwen met een pony
ik denk trouwens niet dat die ponys echt weten van 'oohh dat is die' ,
maar ze zullen zeker wel aan je manier van doen/stem en geur herkennen en weten dat het goed zit.

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:09

Ik heb met goly ook echt een klik en mijn zus ook met chantal, maar mijn vriendin vond goldy super leuk maar iedere keer als zij erop zat ging goldy trappen naar haar voet als ze ook maar een klein beetje been gaf en als ze op wilde stappen ging goldy weglopen/wegrennen :( . En bij mij deed ie dat niet en ook bij het meisje die er evenyjes op wou bleef ie maar steigeren en ik ging er weer op en toen was er niks aan de hand en hun hadden goldy nooit wat gedaan maar het meisje tegenover ons had hem vrijdag en toen was goldy ook zo irritant. Maar als bij ons iemand anders op chantal gaat zitten gaat ze meteen keihard rennen en bokken en bijten en als mn zus erop gaat zitten is er niks aan de hand en die hoeft maar drrraf te zeggen en daar gaat ze dan <3 en die blijft in de giant stable ook maar naar haar kijken en de laatste keer duurde het te lang en ging ze hinnikken en steeds achter haar aan rennen waar mn zus liep :) tot ze erbij zit en mn zus heeft t niet eens echt door :+ en we hebben chantal maar 2 keer gehad in totaal maar 3 ze was steeds gereserveerd maar dan zondag en zaterdag niet meer :(:) dagen en we geven haar alleen 1 snoepje soms na het rijden maar verder niks

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:35

Ik koop altijd een zak met 200 worteltjes voor 3€ die ga ik dan schillen en snij ze door de helft, dan ga ik de laatste dag naar de GS en dan krijgt ieder pony 1 worteltje, wie er niet is heeft pech, wat overblijft neem ik mee naar huis. Altijd als ik calista heb gaat ze op dieet, lekker veel rennen en geen extra snoepjes geven, aleen iets geven als ze iets goed doet, mn hooinet vul ik maar 1 keer voor een hele week die ponies zijn al dik genoeg en krijgen dan elke dag een beetje kuil, spirrit wat meer (vergeleken met ponies zoals Garlic en Mango is hij best dun) en calista wat minder (vergelijk haar kwa dikte maar eens met camira of carisma) eigelijk vindt ik dat ze het gewoon moeten verbieden om hooi te halen en aleen snoepjes geven als ie wat goed doet. arwin is nog steeds lp omdat hij zo dik is, extra gewicht kan hij er gewoon niet bij hebben.

En als je ook ooit wortels koopt en ze gaat schillen, gooi ze NIET achter het huisje, als je ma dat ondekt wordt ze hoogswarschijnlijk heeeel boos (er was een zoort stinkende composthoop ontstaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:38

Spirrit is echt niet dun := Maxime ook niet, zij is heel gespierd (geworden).

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:55

Nog 13 dagen tot ppc <3 wij gaan waarschijnlijk niet heel vroeg maar als je er om 1 uur ongeveer staat(kan ook iets eerder zijn) waar sta je dN meestal ongeveer in de rij? En gaan jullie als jullie vroeg gaan en aankomen meteen in de ponyrij staan en ouders dan in de gewone rij voor het huisje enzo(receptie)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:58

Ik en mijn moeder staan er 12 uur , gewoon voor ons huisje lol mijn vader moet zus ophalen dus we wisselen af (kan ik op mijn beurt eens foto's trekken , niet doorvertellen dan moet ik voor iedereen 1 maken :'))

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:02

Is het dan al druk in de rij bij de receptie en ponyrij? Dan kan je toch niet in je huisje :+ ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:08

Nee maar later kunnen we ook niet , ik heb geen idee hoe druk dan we moeten de tijd zien te doden. Anders gaan we lekker in de salon krokketten eten :9

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:43

Duurt nog zooo lang mis m'n meisje :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:53

Volgende week rond deze tijd zit ik in ppc :o , tijd vliegt..

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:57

Ik mis mich echt heel erg ookal was ik donderdag nog bij hem :(
Maar waarschijnlijk gaan we nog een keer!! :D

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:59

Wanneer ga je love_horse1 ?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:02

Mdominique schreef: