Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Delphi2003

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:09

Aah, da's pech! Ik wacht nog maar even tot meerdere mensen zeggen welke verf...

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:31

Delphi2003 schreef:

Als je de zoekfunctie onderin het topic gebruikt, hoef je helemaal niet te wachten :Y)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:34

eclair98 schreef:
Delphi2003 schreef:

Als je de zoekfunctie onderin het topic gebruikt, hoef je helemaal niet te wachten :Y)

Idd... Het is al iets van 100 keer gezegd
Heb de mini shet merrie gekocht en nu de mini shet familie compleet
(WoW ben jij echt pas 16?! Dacht 19 ofzo :') )

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:05

eclair98 schreef:
Delphi2003 schreef:

Oh ja, niet aan gedacht! Dankjewel!

Ik lees net dat ik acryl verf kan gebruiken, en voor overgangen pastel verf... Toevallig zei een vriendin dit ook net. :=

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:18

O ik ben nu echt super blij!! :D ik heb de wasbox en het friese veulentje gekocht!!! *\%/* *\%/*
En ik heb geprobeerd het been er goed op te zetten met klei zoals meerdere mensen doen, maar het been valt er steeds af. Echt heel frustrerend.. |o

WildBirds

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:40

Ik meld me bij deze ook maar even bij dit topic :)
Mijn vriendin vroeg of ik wat drafbalkjes wou maken voor haar van hout. Zo gezegd zo gedaan.
Afbeelding
Ze zijn ongeveer 12 centimeter.
Van elk verschillend drafbalkje heb ik twee exemplaren

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:41

Leuk!!^^

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:52

Rocco_Love12 schreef:
Nathas schreef:
[quote="XcopacobanaX"
hey,

ik heb even een vraagje. kunnen jullie mij miss volgen op insta: the_paradise_stables.

Ik vind dat je dit niet kan doen !!! Paradise stables is van palmbier. Ik vind dat jij je eigen naam moet zoeken.

Jammer he! Creatieve tijd mist bij sommige mensen hier blijkbaar..[/quote]

Thnx Nathas en Rocco :)
ik heb de moed al opgegeven om er maar iets van te zeggen,
ik had ooit al tegen iemand op hyves gezegd dat ik het niet zo leuk vond, weet niet of zij dezelfde persoon is,
maar ja ik denk dat ik het toch niet tegen kan houden..

Om een lichaamsdeel opnieuw vast te maken kan je het best ijzerdraad gebruiken, hiervoor zul je een gat moeten maken in beide delen en dan het ijzerdraad er in stoppen en goed vastlijmen
daarna met klei opvullen
dat werkt het best

Wildbirds
leuk die kleuren van die drafbalkjes

NathasJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:15

Let wel op! In sommige quotes lijkt het alsof ik de naam paradise stables heb maar er is dus verkeerd gequote voordat ik iedereen achter men gat aan krijg haha.

Even ontopic nu... Ik heb de wasplaats en 2 rijsetje besteld tevens de hoefsmid en de exclusieve goldens nu in men bezit jeejjj

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:38

Om een lichaamsdeel opnieuw vast te maken kan je het best ijzerdraad gebruiken, hiervoor zul je een gat moeten maken in beide delen en dan het ijzerdraad er in stoppen en goed vastlijmen
daarna met klei opvullen
dat werkt het best

Dankje! Ik ga het meteen proberen? :D moet je dat gat erin maken met een kleine schroevendraaier ofzo?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:12

Nathas schreef:
Let wel op! In sommige quotes lijkt het alsof ik de naam paradise stables heb maar er is dus verkeerd gequote voordat ik iedereen achter men gat aan krijg haha.

Even ontopic nu... Ik heb de wasplaats en 2 rijsetje besteld tevens de hoefsmid en de exclusieve goldens nu in men bezit jeejjj

klopt, maar anders pakte bokt hem niet..

Mijn stalnaam is trouwens Paradise Stable (zonder s op het eind)
ik gebruik die naam al vanaf 2007 ofzo

horsielove3 schreef:
daarna met klei opvullen
dat werkt het best

Dankje! Ik ga het meteen proberen? :D moet je dat gat erin maken met een kleine schroevendraaier ofzo?

het handigst is met een dremel, dat is een klein boormachientje
maar zelf heb ik die ook niet, ik doe het met een grote scherpe naald en dan heel lang duwen en draaien en zo

mirtheloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:07

hey ik ben net nieuw op bokt :j en maak ook spullies voor schleich zoals zadels hoofdstellen martingalen dekens dekjes en nog veel meer
PS: martingalen weet nie echt hoe je het spelt
x'jes van Mirthe en (_) (_) van loesje /3

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:01

Vinden jullie het ook jammer dat het toernooi setje's (zadel, hoofdstel, peesjes en de deken, halster en bandages) pas in augustus komen? Ik helemaal zoeken en dan kijken in het boekje en dan zie ik dat het pas in augustus komt... :( Even wachten dus ;(

Straks even een paar foto's van mijn schleich manege! Het staat op een plank (nogal kleine, 1,5 meter ofzo) dus heel veel staat er niet, maar mn kistje zit vol met schleich!

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:01

Ik kon mijn vorige bericht niet meer editen.. :o Dus hier de foto's:

Afbeelding

Ik heb een collage gemaakt, anders werd het nogal veel :=

mirtheloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:40

Mooi Delhi ik heb een nieuwe stal voor Sun en Orcha is nog niet helemaal af vraagje Hoe zet je een foto er bij van af je tablet?? Ben degene eeuwig Dank baar die helpt _/-\o_ _/-\o_

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:28

mirtheloes schreef:
Mooi Delhi ik heb een nieuwe stal voor Sun en Orcha is nog niet helemaal af vraagje Hoe zet je een foto er bij van af je tablet?? Ben degene eeuwig Dank baar die helpt _/-\o_ _/-\o_

Foto maken, bovenaan dit topic nieuw antwoord doen, dan op upload klikken, dan kies je de foto, wacht je tot hij klaar is, klik je hem aan en tadaa! Hij staat! Zo doe ik het altijd... Deze foto was ook via mn tablet := Ik moet mijn stal nog in elkaar zetten, ik haat het :') Zo'n gepruts... Die ijslolly stokjes voor de bodem blijven niet zitten. :') Straks even mn karton pakken hihi

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:45

Hallo,

Ik heb net wat schleich voor m'n dochter gekocht.
Was even benieuwd, er zitten er bij met n nummer maar dat nummer kan ik niet hoed vinden via Google.
Betreft nr D-73527 schw gemund
Uit 2010 staat erop.
Het lijkt mij een falabella merrie

Een falabella ruin, gestipt uit 2002

Gevlekte shet uit 2004, merrie
Gevlekt veulen shet uit 2005.

Vooral die ene met dat nr vind ik gek, de rest heeft geen nummer, en volgens mij staat die nog in het boekje van dit jaar(?)

Denk dat de kleine er wel happy mee is!

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:16

Ik heb weer 3 nieuwe paardjes!!!! De knabstrupper merrie, de appaloosa hengst en de trakehner hengst! *\%/* En de australian sheperd teef en de poolwolf :))

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:43

Nouja, wat horseylover2901 op dit topic nou tegenkwam is van de zotte! KOMT ZE IN DUITSLAMD KOMT ZE NEP SCHLEICH TEGEN? PRECIES DEZELFDE MODELLEN? ZE ZAL WEL FOTOS PLAATSEN ALS ZE TERUG IS MAAR OMG WAT ERG TRIEDT? LUSITANO RUIN EN ALLES ALLEEN ZONDER MERK OP DE BUIK? ZELFS DE LEEUWEN EN ZEBRAS? ECHT RAAAAAAAR!

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 01:41

watnou1 schreef:
Hallo,

Ik heb net wat schleich voor m'n dochter gekocht.
Was even benieuwd, er zitten er bij met n nummer maar dat nummer kan ik niet hoed vinden via Google.
Betreft nr D-73527 schw gemund
Uit 2010 staat erop.
Het lijkt mij een falabella merrie

Een falabella ruin, gestipt uit 2002

Gevlekte shet uit 2004, merrie
Gevlekt veulen shet uit 2005.

Vooral die ene met dat nr vind ik gek, de rest heeft geen nummer, en volgens mij staat die nog in het boekje van dit jaar(?)

Denk dat de kleine er wel happy mee is!

aan de hand van dat d nummer kun je ook niet achterhalen wat voor paardje het is. het beste is via google opzoeken naar wat jij vermoedt dat het is en dan op de foto vergelijken met je eigen dier. dat d nummer is dacht ik de productie code van hun zelf maar de paardjes hebben dacht ik zo uit men hoofd een code dat begint met een 1 en bestaat uit 5 cijfers zonder letters dus bv 12345.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:29

schleich15 schreef:
Nouja, wat horseylover2901 op dit topic nou tegenkwam is van de zotte! KOMT ZE IN DUITSLAMD KOMT ZE NEP SCHLEICH TEGEN? PRECIES DEZELFDE MODELLEN? ZE ZAL WEL FOTOS PLAATSEN ALS ZE TERUG IS MAAR OMG WAT ERG TRIEDT? LUSITANO RUIN EN ALLES ALLEEN ZONDER MERK OP DE BUIK? ZELFS DE LEEUWEN EN ZEBRAS? ECHT RAAAAAAAR!

Was het niet iets van Papo, Safari of Bullyland of iets dergelijks? Zo nu en dan lijken er modellen van deze merken sterk op die van Schleich. Safari heeft ooit zelfs een serie samen met Schleich uitgebracht. Maar er zijn wel eens modellen die haast hetzelfde zijn.
Ben benieuwd naar de foto's!

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:07

nep schleich? waarom zouden ze dat doen? echt raar! de meeste mensen die schleich kopen weten echt wel wat echt en nep is dus eigenlijk is het toch ook zinloos? niemand koopt dat! (behalve mensen die niet echt veel van schleich weten) :') ikzelf zou het misschien kopen om te repainten :j

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:31

horsielove3 schreef:
nep schleich? waarom zouden ze dat doen? echt raar! de meeste mensen die schleich kopen weten echt wel wat echt en nep is dus eigenlijk is het toch ook zinloos? niemand koopt dat! (behalve mensen die niet echt veel van schleich weten) :') ikzelf zou het misschien kopen om te repainten :j

Jaa voor repaints zou ik het ook doen! Ik ben toevallig opzoek naar repaint paardjes! :)) Bij de intertoys waar ik woon zijn veel paardjes afgeprijsd dus ik ga in de aanval <<)
Laatst bijgewerkt door Delphi2003 op 26-02-15 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:39

Moderatoropmerking:
Net een aantal berichten die offtopic waren verwijderd. Ik wil jullie verzoeken om ontopic te blijven en de Bokt Regels nog eens goed door te lezen. Persoonlijk worden en ruzie's uitvechten op bokt is niet toegestaan. Alvast bedankt

mirtheloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 17:57

Effe wat foto, s van de 2015 paardjes

De vorige afbeelding doet het niet dus hier even de afbeeldingen

Al mijn poonies :9
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-02-15 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken