Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eclair98 schreef:Delphi2003 schreef:Aah, da's pech! Ik wacht nog maar even tot meerdere mensen zeggen welke verf...
Als je de zoekfunctie onderin het topic gebruikt, hoef je helemaal niet te wachten
eclair98 schreef:Delphi2003 schreef:Aah, da's pech! Ik wacht nog maar even tot meerdere mensen zeggen welke verf...
Als je de zoekfunctie onderin het topic gebruikt, hoef je helemaal niet te wachten
Rocco_Love12 schreef:Nathas schreef:[quote="XcopacobanaX"
hey,
ik heb even een vraagje. kunnen jullie mij miss volgen op insta: the_paradise_stables.
Ik vind dat je dit niet kan doen !!! Paradise stables is van palmbier. Ik vind dat jij je eigen naam moet zoeken.
Nathas schreef:Let wel op! In sommige quotes lijkt het alsof ik de naam paradise stables heb maar er is dus verkeerd gequote voordat ik iedereen achter men gat aan krijg haha.
Even ontopic nu... Ik heb de wasplaats en 2 rijsetje besteld tevens de hoefsmid en de exclusieve goldens nu in men bezit jeejjj
horsielove3 schreef:Om een lichaamsdeel opnieuw vast te maken kan je het best ijzerdraad gebruiken, hiervoor zul je een gat moeten maken in beide delen en dan het ijzerdraad er in stoppen en goed vastlijmen
daarna met klei opvullen
dat werkt het best
Dankje! Ik ga het meteen proberen?moet je dat gat erin maken met een kleine schroevendraaier ofzo?
mirtheloes schreef:Mooi Delhi ik heb een nieuwe stal voor Sun en Orcha is nog niet helemaal af vraagje Hoe zet je een foto er bij van af je tablet?? Ben degene eeuwig Dank baar die helpt![]()
watnou1 schreef:Hallo,
Ik heb net wat schleich voor m'n dochter gekocht.
Was even benieuwd, er zitten er bij met n nummer maar dat nummer kan ik niet hoed vinden via Google.
Betreft nr D-73527 schw gemund
Uit 2010 staat erop.
Het lijkt mij een falabella merrie
Een falabella ruin, gestipt uit 2002
Gevlekte shet uit 2004, merrie
Gevlekt veulen shet uit 2005.
Vooral die ene met dat nr vind ik gek, de rest heeft geen nummer, en volgens mij staat die nog in het boekje van dit jaar(?)
Denk dat de kleine er wel happy mee is!
schleich15 schreef:Nouja, wat horseylover2901 op dit topic nou tegenkwam is van de zotte! KOMT ZE IN DUITSLAMD KOMT ZE NEP SCHLEICH TEGEN? PRECIES DEZELFDE MODELLEN? ZE ZAL WEL FOTOS PLAATSEN ALS ZE TERUG IS MAAR OMG WAT ERG TRIEDT? LUSITANO RUIN EN ALLES ALLEEN ZONDER MERK OP DE BUIK? ZELFS DE LEEUWEN EN ZEBRAS? ECHT RAAAAAAAR!
horsielove3 schreef:nep schleich? waarom zouden ze dat doen? echt raar! de meeste mensen die schleich kopen weten echt wel wat echt en nep is dus eigenlijk is het toch ook zinloos? niemand koopt dat! (behalve mensen die niet echt veel van schleich weten)ikzelf zou het misschien kopen om te repainten