Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bollywolly1 schreef:Heeeeeey, ik ben nieuw en ik had een vraagje.
Kan iemand een uitleg geven hoe hij of zij een stal heeft gemaakt van houd en wat je nodig hebt en hoeveel?
xLauraBinkyx schreef:bollywolly1 schreef:Heeeeeey, ik ben nieuw en ik had een vraagje.
Kan iemand een uitleg geven hoe hij of zij een stal heeft gemaakt van houd en wat je nodig hebt en hoeveel?
Heeyy, welkom!!
IK maak mijn stallen altijd van ijslolly stokjes (van de pipoos). In 1 pakje zitten 100 stokjes, ik heb altijd iets minder dan een half pakje nodig (ik maak ze met schuifdeuren). Ik gebruik ook mini saté prikkers als tralies een de zij- en achterwand. Ik hoop dat je antwoord hebt op je vraag
birgitje schreef:wat bedoelen jullie eigenlijk met een jubileum???
Joyce_R schreef:birgitje schreef:wat bedoelen jullie eigenlijk met een jubileum???
Schleich bestaat 80 jaar dit jaar, en aangezien dat een bepaald aantal jaar is wordt dat een jubileum genoemd, een soort feestdag als het ware. Schleich brengt ter ere van hun 80 jarige bestaan als 'cadeautje' een paar exclusive Schleichs uit
troytroy schreef:Hey, ik ben vanmiddag druk geweest met mijn schleich paarden/pony's
Wand ik hadden een leuke fotoshood met ze gemaakten die wou ik graag even laten zien! Ik heb de beste er uit gehaald
![]()
1.
[ Afbeelding ]
2.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie er van?
horsielove3 schreef:XcopacobanaX schreef:Hey allemaal
ik heb even een vraagje. Weet iemand hier toevallig iets over de 2 special editions van de pinto?
Als iemand iets weet alvast bedankt.
volgens mij heeft schleich besloten die niet uit te geven, of ze doen hem als special bij een jubileum ofzoiets.
troytroy schreef:Hey, ik ben vanmiddag druk geweest met mijn schleich paarden/pony's
Wand ik hadden een leuke fotoshood met ze gemaakten die wou ik graag even laten zien! Ik heb de beste er uit gehaald
![]()
1.
[ Afbeelding ]
2.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
horsielove3 schreef:troytroy schreef:Hey, ik ben vanmiddag druk geweest met mijn schleich paarden/pony's
![]()
1.
[ Afbeelding ]
2.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
heel leuk gedaan hoor, alleen misschien kun je de volgende x niet met een ruiter doen? de mensen van schleich zijn namelijk best nep.. maar misschien vind jij ze wel mooi