Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KittyDylan schreef:Ik heb vandaag mijn ALLER eerste zadeltje gemaakt
[ [url=m/7AP7O9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Eudhm.jpg]Afbeelding[/url] ]
horsielove3 schreef:BeSen schreef:ik ga stoppen met sparen
zal af en toe er wel 1 kopen maar ik stop er wel mee
ik kan me geld beter uitgeven aan spullen voor echte paarden vind ik..
o jammer..blijf je wel nog actief op het schleich paarden topic??
BeSen schreef:ik ga stoppen met sparen
zal af en toe er wel 1 kopen maar ik stop er wel mee
ik kan me geld beter uitgeven aan spullen voor echte paarden vind ik..
Joyce_R schreef:Nathas schreef:Noem mij dan maar kippig mar de bovenste 2 zijn volgens mij hetzelfde alleen een andere belichting op. En ik heb ook alles nagezocht maar kan echt niks vinden dat er 3 witte zijn
Jaa dat zou je in eerste instantie zeggen inderdaadmaar het is toch echt variant. Er is verschil tussen de twee vlekken, verder van elkaar af en haast tegen elkaar aan. En in principe zou ik 't ook geen kleurvariant vinden, bedoel het is toch handgeschilderd. Maar ze zijn allebei bewust zo uitgebracht en ook verkrijgbaar met dit verschil.
Binkie_Eline schreef:De advent van 2015?
Inderdaad de advent van 2015!![]()
Dit zijn ze: [ Afbeelding ]
Maar hierin is de Andalusier een andere kleur dan in eerste instantie aangegeven, Maaaaaaarrrr, deze word ook nog in een speelset in de 'originele' kleur uitgegeven, kwamen we na het speuren van foto's van de beurs achter!![]()
[ Afbeelding ]
AmyLyklama schreef:Dit is al een keer vertelt hier op bokt en was dus al bekend. Als je even terug bladert kun je het vinden voor geïnteresseerde. De exacte datum is nog niet bekend.
Verder weet iemand nog een plekje waar ik deze draak kan kopen? Geweldig beest.
[ [url=m/8cO5HQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovecamantha schreef:Hey! Ik heb een paardje, (Foto hieronder is niet mijn paard, maar van internet af, ben nu bij mijn vader dus foto maken gaat f niet.) Waarvan ik me afvraag wat de waarde ervan is, ik snap dat je dat pas goed kan doen als je het paardje in handen hebt, maar kan iemand mij vertellen waar ik aan moet denken, een paar jaar geleden werd er 30 euro gezegd, maar misschien is dat nu wel heel anders, Weet iemand het?
[ [url=m/VJhFQI.png]Afbeelding[/url] ]
Groetjes! (Dit is trouwens geen oneliner, heb vaker dingen in dit topic gepost!)