Yezzi schreef:Ben je er dan rond 10en? Dan gaan wij vroeg naar de ponyrij en dan kun je bij ons aansluiten. Oeii, dan ga je heel erge ruzie krijgen... Een groep meiden heeft ons slotje proberen te knippen omdat we iemand aan lieten sluiten...
Yezzi schreef:Hopelijk he! Maar wat nou als ik een slotje koop en hij gereserveerd blijkt?Dan geef ik je gewoon alsnog twee euro en als het een aardig meisje is kun je ook vragen of je alvast je slotje erom mag hangen ofzo?
Yezzi schreef:Is goed, we hebben hem nog niet gezien.Hebben jullie al wel slotje kunnen krijgen? Bij ons doen ze soms namelijk heel moeilijk als je nog een slotje wil halen..
We mogen Laan overnemen! Maar misschien blijft het meisje morgen nog een dagje... We hebben iig afgesproken in de gs vanavond.Bud ligt op mijn schoot te slapen
Yezzi schreef:We mogen Laan overnemen! Maar misschien blijft het meisje morgen nog een dagje... We hebben iig afgesproken in de gs vanavond.Bud ligt op mijn schoot te slapen Oh, echt super dat je dit allemaal doet Ik hoop dat ze geen dagje blijft.. Awww lief
Ohh gelukkig aaahh ik ben zo blij ik hoop echt dat ik hem heb zou het beste verjaardagskado ooit zijn
Yezzi schreef:Dank je!Laantje ligt nu ook te slapen Awwwh Hij slaapt steeds echt belachelijk veel, vorige week ging hij echt steeds liggen, dan stond hij heeel even op, en BAM daar lag hij alweer hoor
Hahahah gek beest Hj heeft nummer 148 Wat was er nou met zijn band? Want iedereen zei steeds iets van dat hij een vreemde band om had ofzo?
Ja heh Tak Meisje blijft wss toch wel een dagje... Maar ze zei dat je haar wel mocht. Ik hoop dat ze geen dagje gaat.