hallo op sommige fotos heb ik het idee dat ik een beetje groot ben voor mn fries maar sommige juist weer niet. Ik zou dus graag jullie mening willen horen
@hannelover past echt makkelijk @felicia99, qua gewicht een tikje te zwaar naar mijn mening, maar top dat je bezig bent met afvallen Zal voor jullie beiden fijner zijn
Felicia99
Geplaatst: 10-08-16 16:59
YamaSaki schreef:
@hannelover past echt makkelijk @felicia99, qua gewicht een tikje te zwaar naar mijn mening, maar top dat je bezig bent met afvallen Zal voor jullie beiden fijner zijn
Ja dat sws ook beter voor mij maar ook zeker voor mijn paard. Ben er hard mee bezig
Ik vind 90 helaas veel te veel voor een fries, aangezien die er om bekend staan zwakke ruggen te hebben. Maar eerlijk gezegd vind ik 90 kilo voor veel paarden te zwaar.. Wel goed dat je er mee bezig bent. De zwarte shet vind ik passen, en de pony die ingereden moest worden ook net aan.
ik denk echt dat ik te groot ben! ik heb hem ook niet voor het rijden dusja (ja mijn houding hier is slecht, dit is na een hele tijd weer rijden de eerste keer)
Ik vind het wel passen hoor! Alleen niet meer groeien
croyslover
Geplaatst: 10-08-16 20:02
Pichu schreef:
Ik vind het wel passen hoor! Alleen niet meer groeien
don't worry , zal niet meer groeien, ben opgegroeit met een hormoonstoornis, oftwel ik blijf klein (probleem is ondertussen niet meer gaande, ik heb het van mijn tante)