Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 10:52

uhm natas hebben wij die witte niet? ik heb er zo een die zo goed als wit is.
zucht net alles netjes ingepakt weg gezet om het over een paar weken op onze slaapkamer neer te zetten. gezien alles verbouwd wordt de komende paar weken. geloof dat ik alles weer even uit mag pakken om te kijken of ik nu die witte heb of het toch de eerste is die jij op de foto hebt staan.

HxSunlight

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:38

volgensmij niet volgensmij is die ik heb grijs wit en er bestaat als er goed is ook een die bijna helemaal wit is ? ( misschien heb ik het ook fout hoor is is het gewoon de zelfde als die ik nu heb en dit model nu compleet heb maar volgensmij is er wel een witte.. )

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:38

natasha1996 schreef:

Ja iknow had het over mijn model in de kast daar staat alleen aldalusian onder[/quote]

foto ? :)[/quote]

Afbeelding
Is geen schleich volgens mij

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:40

JoycexEnya schreef:
natasha1996 schreef:

Ja iknow had het over mijn model in de kast daar staat alleen aldalusian onder

Citaat:
foto ? :)
[ [url=m/bneyaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is geen schleich volgens mij

Dat is toch sowieso een heel ander model dan ze bedoelt :P

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:50

Ik vind hem er niet eens op lijken :=

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 16:06

Ik heb mijn KNHS set weer verder uitgebreid
met een andere deken
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5563CBA6

Joysieee schreef:
Dankjulliewel! :D Zoals beloofd, hier een foto in het daglicht zodat de details wél te zien zijn! :)
http://i57.tinypic.com/15fnin6.jpg

die is echt leuk geworden

JoycexEnya schreef:
* meelezer *
Ik ben sinds gisteren begonnen met touwhalsters maken met neusband en kopstuk. Heb ze wel eens vaker gemaakt maar nu heb ik eindelijk beter touw gevonden.

leuk, maar ik vind de banden nog iets te grof,
voor de shire kan het op zich wel, maar voor andere modellen niet zo
maar ik doe het je nog niet na, ik heb al moeite met het touwhalster zelf ;)

Joyce_R schreef:
Bij ons zijn eeeeeindelijk de Schleichs van 2015 er! *\o/* *\o/*
Ik vind de modellen echt erg erg leuk! Heel veel leuker dan op de foto's van Schleich zelf!
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... bd4e13ef88
Mochten mensen benieuwd zijn naar foto's, die heb ik op de Facebook in een map gezet. Ik zal jullie hier 45 foto's besparen :=
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 546&type=1

die witte wolf is echt een dotje <3

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:13

natasha1996 schreef:
volgensmij niet volgensmij is die ik heb grijs wit en er bestaat als er goed is ook een die bijna helemaal wit is ? ( misschien heb ik het ook fout hoor is is het gewoon de zelfde als die ik nu heb en dit model nu compleet heb maar volgensmij is er wel een witte.. )

Even als ervaren verzamelaar. Er zijn maar 3 modellen van deze. De bruin de wit met grijze vlekken en de witte ( lijkt grijsachtig de ene is iets witter dan de ander maar er bestaat geen volledig wit model van)
Hoe ik dit weet ik heb de schleich guide :) daar staan alle modellen in vanaf het begin tot 3 a 4 jaar terug :)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:47

Nathas schreef:
Even als ervaren verzamelaar. Er zijn maar 3 modellen van deze. De bruin de wit met grijze vlekken en de witte ( lijkt grijsachtig de ene is iets witter dan de ander maar er bestaat geen volledig wit model van)
Hoe ik dit weet ik heb de schleich guide :) daar staan alle modellen in vanaf het begin tot 3 a 4 jaar terug :)

Nope, er zijn er 4 :j Waarvan er 3 verschillende witte zijn hebben we gevonden in ons 'catalogus-onderzoek'. Dus ze heeft gelijk dat ze er nog maar 1 moet :D
Dit zijn de 3 verschillende:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:33

Noem mij dan maar kippig mar de bovenste 2 zijn volgens mij hetzelfde alleen een andere belichting op. En ik heb ook alles nagezocht maar kan echt niks vinden dat er 3 witte zijn

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:46

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 08:45

De advent van 2015?

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 10:22

Joyce_R schreef:
Nathas schreef:

Nope, er zijn er 4 :j Waarvan er 3 verschillende witte zijn hebben we gevonden in ons 'catalogus-onderzoek'. Dus ze heeft gelijk dat ze er nog maar 1 moet :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

toch wel dus ? :) super leuk hopelijk lukt het mij dan ook om die te bemachtigen in me verzameling :D

advent 2015 daar zijn dus die 2 paarden gebleven wel hatelijk dat je de paarden niet apart kan kopen voor de verzamelaars.. maja heb de wasplaats paard en arabier van 2014 advent apart kunnen bemachtigen zou het dan hopelijk vast ook weer bij deze lukken weer een nieuwe uitdaging haha :D

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:09

Weer even wat nieuwe spulletjes van mijn kant! :)

Stalset voor Lippizaner merrie:

Afbeelding

Halster voor Shire merrie:

Afbeelding

Deken voor Fjord hengst:

Afbeelding

Deken voor oude Hannoveraan merrie:

Afbeelding

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:12

IJslander14 schreef:
Weer even wat nieuwe spulletjes van mijn kant! :)

Stalset voor Lippizaner merrie:

[ Afbeelding ]

Halster voor Shire merrie:

[ Afbeelding ]

Deken voor Fjord hengst:

[ Afbeelding ]

Deken voor oude Hannoveraan merrie:

[ Afbeelding ]

echt heel mooi, maar vooral bij de deken van de fjord zitten nog wat lijmresten.(niet dat ik het beter kan ofzo)
misschien kun je die er proberen er af te halen?

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:25

Nathas schreef:
Noem mij dan maar kippig mar de bovenste 2 zijn volgens mij hetzelfde alleen een andere belichting op. En ik heb ook alles nagezocht maar kan echt niks vinden dat er 3 witte zijn

Jaa dat zou je in eerste instantie zeggen inderdaad :j maar het is toch echt variant. Er is verschil tussen de twee vlekken, verder van elkaar af en haast tegen elkaar aan. En in principe zou ik 't ook geen kleurvariant vinden, bedoel het is toch handgeschilderd. Maar ze zijn allebei bewust zo uitgebracht en ook verkrijgbaar met dit verschil.

Binkie_Eline schreef:
De advent van 2015?

Inderdaad de advent van 2015! :D
Dit zijn ze: Afbeelding

Maar hierin is de Andalusier een andere kleur dan in eerste instantie aangegeven, Maaaaaaarrrr, deze word ook nog in een speelset in de 'originele' kleur uitgegeven, kwamen we na het speuren van foto's van de beurs achter! :D

Afbeelding

lieketjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:49

@ijslander14
mooi, waar hen jij dat dunne lint vandaan'?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:56

Joyce_R schreef:
Nathas schreef:

Jaa dat zou je in eerste instantie zeggen inderdaad :j maar het is toch echt variant. Er is verschil tussen de twee vlekken, verder van elkaar af en haast tegen elkaar aan. En in principe zou ik 't ook geen kleurvariant vinden, bedoel het is toch handgeschilderd. Maar ze zijn allebei bewust zo uitgebracht en ook verkrijgbaar met dit verschil.

Binkie_Eline schreef:
De advent van 2015?

Inderdaad de advent van 2015! :D
Dit zijn ze: [ Afbeelding ]

Maar hierin is de Andalusier een andere kleur dan in eerste instantie aangegeven, Maaaaaaarrrr, deze word ook nog in een speelset in de 'originele' kleur uitgegeven, kwamen we na het speuren van foto's van de beurs achter! :D

[ Afbeelding ]

zou ik misschien mogen vragen waar die te koop zijn? :D

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:06

cool die andalusier

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 15:18

horsielove3 schreef:
zou ik misschien mogen vragen waar die te koop zijn? :D

Op het moment nog nergens :\ Zullen aan het eind van het jaar in de winkels komen/te bestellen zijn. En ik dacht dat het speelset ergens juli of september verkrijgbaar zou worden. Maar dat durf ik allemaal met zekerheid nog niet te zeggen..
Deze foto's zijn op de speelgoedbeurs in Duitsland genomen, waar een deel van de uitgaves van het hele jaar tentoongesteld worden.

adventure5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:50

Joyce_R schreef:
Nathas schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

whaha ik moet dus die andere 2 nog want die witte hebben wij :D
https://www.facebook.com/Schleichverzam ... =3&theater

zal natuurlijk ook weer eens zo zijn dat wij weer wat hebben dat een ander zoekt :D
die andere knollies die jij beschrijft joyce die wil ik ook hebben al zit het in aparte setjes dan maar de gehele set aanschaffen. net als die advents ik wil die andere versie van de boerderij die er mogelijk ook weer aankomt (hoop ik) ook hebben :D.
alleen die van afgelopen jaar met dat deken moet ik nog zien te scoren. geloof alleen dat ik eerst maar eens goed moet sparen want mijn lijstje voor komend jaar wat ik nog wil hebben voor onze collectie is nog vrij groot :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:56

ik mag hier vast wel even reagere haha
Ik heb 34,- schleich paarden die weg gaan iemand interesse?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:00

Wat ontzettend leuk dat dit topic nog bestaat ! Ik ben zelf een grote verzamelaar geweest en heb nu alleen nog speciale edities staan en prachtige repaints

lieketjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:15

die advent is echt heel leuk
heb de friese hengst gekocht gisteren en meek nu een halster mijn eerste want ik had nooit dun lint

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:39

lieketjuh schreef:
die advent is echt heel leuk
heb de friese hengst gekocht gisteren en meek nu een halster mijn eerste want ik had nooit dun lint

Ik had nooit goed touw... Nu eindelijk touw maar geen tijd om spulletjes te maken

lieketjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:14

had ik ook een klein beetje last van,
alleen hij is af!