Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joysieee schreef:Dankjulliewel!Zoals beloofd, hier een foto in het daglicht zodat de details wél te zien zijn!
http://i57.tinypic.com/15fnin6.jpg
JoycexEnya schreef:* meelezer *
Ik ben sinds gisteren begonnen met touwhalsters maken met neusband en kopstuk. Heb ze wel eens vaker gemaakt maar nu heb ik eindelijk beter touw gevonden.
Joyce_R schreef:Bij ons zijn eeeeeindelijk de Schleichs van 2015 er!![]()
![]()
Ik vind de modellen echt erg erg leuk! Heel veel leuker dan op de foto's van Schleich zelf!
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... bd4e13ef88
Mochten mensen benieuwd zijn naar foto's, die heb ik op de Facebook in een map gezet. Ik zal jullie hier 45 foto's besparen![]()
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 546&type=1
natasha1996 schreef:volgensmij niet volgensmij is die ik heb grijs wit en er bestaat als er goed is ook een die bijna helemaal wit is ? ( misschien heb ik het ook fout hoor is is het gewoon de zelfde als die ik nu heb en dit model nu compleet heb maar volgensmij is er wel een witte.. )
Nathas schreef:Even als ervaren verzamelaar. Er zijn maar 3 modellen van deze. De bruin de wit met grijze vlekken en de witte ( lijkt grijsachtig de ene is iets witter dan de ander maar er bestaat geen volledig wit model van)
Hoe ik dit weet ik heb de schleich guidedaar staan alle modellen in vanaf het begin tot 3 a 4 jaar terug
Joyce_R schreef:Nathas schreef:Even als ervaren verzamelaar. Er zijn maar 3 modellen van deze. De bruin de wit met grijze vlekken en de witte ( lijkt grijsachtig de ene is iets witter dan de ander maar er bestaat geen volledig wit model van)
Hoe ik dit weet ik heb de schleich guidedaar staan alle modellen in vanaf het begin tot 3 a 4 jaar terug
Nope, er zijn er 4Waarvan er 3 verschillende witte zijn hebben we gevonden in ons 'catalogus-onderzoek'. Dus ze heeft gelijk dat ze er nog maar 1 moet
![]()
Dit zijn de 3 verschillende:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
IJslander14 schreef:Weer even wat nieuwe spulletjes van mijn kant!
Stalset voor Lippizaner merrie:
[ Afbeelding ]
Halster voor Shire merrie:
[ Afbeelding ]
Deken voor Fjord hengst:
[ Afbeelding ]
Deken voor oude Hannoveraan merrie:
[ Afbeelding ]
Nathas schreef:Noem mij dan maar kippig mar de bovenste 2 zijn volgens mij hetzelfde alleen een andere belichting op. En ik heb ook alles nagezocht maar kan echt niks vinden dat er 3 witte zijn
Binkie_Eline schreef:De advent van 2015?
Joyce_R schreef:Nathas schreef:Noem mij dan maar kippig mar de bovenste 2 zijn volgens mij hetzelfde alleen een andere belichting op. En ik heb ook alles nagezocht maar kan echt niks vinden dat er 3 witte zijn
Jaa dat zou je in eerste instantie zeggen inderdaadmaar het is toch echt variant. Er is verschil tussen de twee vlekken, verder van elkaar af en haast tegen elkaar aan. En in principe zou ik 't ook geen kleurvariant vinden, bedoel het is toch handgeschilderd. Maar ze zijn allebei bewust zo uitgebracht en ook verkrijgbaar met dit verschil.
Binkie_Eline schreef:De advent van 2015?
Inderdaad de advent van 2015!![]()
Dit zijn ze: [ Afbeelding ]
Maar hierin is de Andalusier een andere kleur dan in eerste instantie aangegeven, Maaaaaaarrrr, deze word ook nog in een speelset in de 'originele' kleur uitgegeven, kwamen we na het speuren van foto's van de beurs achter!![]()
[ Afbeelding ]
horsielove3 schreef:zou ik misschien mogen vragen waar die te koop zijn?
Joyce_R schreef:Nathas schreef:Even als ervaren verzamelaar. Er zijn maar 3 modellen van deze. De bruin de wit met grijze vlekken en de witte ( lijkt grijsachtig de ene is iets witter dan de ander maar er bestaat geen volledig wit model van)
Nope, er zijn er 4Waarvan er 3 verschillende witte zijn hebben we gevonden in ons 'catalogus-onderzoek'. Dus ze heeft gelijk dat ze er nog maar 1 moet
![]()
Dit zijn de 3 verschillende:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]