Op de haflinger pas je heel mooi winnielove! De shetjes ben je wel te groot voor dus helaas, maar gelukkig nog meer te doen naast t rijden
Mooblie
Geplaatst: 08-08-16 20:18
Een paard is een vluchtdier en zal daarom niet gauw laten zien dat ze ergens last van hebben. Als ze dit laten zien kan dat in de natuur namelijk gevaarlijk voor ze zijn! En vaak zie je ook dat een paard maar kleine signalen aangeeft, bijvoorbeeld niet actief willen lopen, stil gaan staan etc. Ik zou niet meer op de shetlanders stappen, de haflinger past prima
yamasaki, gelukkig is er idd veel meer te doen dan rijden mooblie, duidelijk en goed uitgelegd!! ik ga denk maar ff stoppen met op de shetties rijden ookal vind ik dat heeeeeel jammer thx voor jullie reactie!!
Thanks! Ik ben ongeveer 150 en weeg 45 kilo. Pony is een russ van 135, en zoals ik zei rijd er een vrouw op met heel haar leven paardenervaring die een stuk langer en zwaarder dan ik ben.
dewishet11
Geplaatst: 09-08-16 14:37
Hoi Ik wil graag een amerikaanse shetlander kopen van 110-115 cm En ik ben 1.68m en 63 kilo Kan ik er dan nog op (zonder zadel ) of alleen vrijheids dresuur ? Een grotere pony is geen goed idee want dat mag niet van mijn ouders
NEE, absoluut NIET op een Shetlander gaan zitten met die lengte en dat gewicht. Echt niet doen! Als je wilt rijden koop dan alsjeblieft een grotere pony of zelfs paard.