Wel een vraagje? Weet niet of daar apart topic voor is, maar ik ben benieuwd wat de kleinste stokmaat is die ik kan hebben?
Ik ben 1.77 lang, weeg 56 kg en heb vooral lange benen... Mijn balans is wel ontzettend goed en zal zo een pony niet in de weg zitten wat dat betreft...
Ik had ook even een vraag, ik heb de foto al eerder geplaals van mijn c pony met mij! dit is hem nog een keer, en vroeg me af ben ik niet te zwaar?? dit is een filmpje met hem, http://www.youtube.com/watch?v=kr9divSCMIE Past ik nog met mijn 56 kilo en 1,68 op mijn c - pony van 1,38m hij wordt ongeveer 1,43, Hij is stevig gebouwd en iedereeen zegt dat het gewoon kan, De hoefsmid ook omdat hij hele sterke benen en hoefen heeft, en hij staat correct 100 % recht op zijn benen en hoeven Wat vinden jullie? Ik wordt maximaal 1,72 maar warschijnlijk maar 1,70 wat is de gewichtgrens en groottegrens? ben echt aan het twijfelen
Maximaal gewicht, plus zadel en hoofdstel: 65 kilo Maximaal lengte: 1.70, voor het mooie plaatje. 1,75 zou ook nog kunnen, alleen ziet het er dat niet zo mooi uit
Als ik thuis ben zal ik een foto plaatsen (al eerder geplaatst wel) van mij op een iet wat smallere haflinger van 1.40. Heb helaas niet echt zomer foto's en alleen met winterjas aan... Daar was ik nog tegen de 60 kg aan...
70 kilo voor een C pony? Halleluja, dat vind ik echt niet kunnen hoor. Voor een C pony zou ik rond de 55 kilo gaan zitten wat de ruiter mag wegen. Mensen die zwaarder zijn kunnen op een D'tje of een paard, maar een C is toch wel tamelijk aan de kleine kant hoor.
Dit is de meest duidelijke foto die ik van mij op Roosje heb kunnen vinden... Even voorbeeld welke pony het is en hoe groot ze is: Voorste pony... Op die foto was ik nog zo'n 1.75 denk ik... En zo'n 57 kg
Veelste groot valt dus heel erg mee, lijkt behoorlijk lang, maar goed madame moest effe een wat grotere ruiter. Ze had totaal geen hinder van mij. Lees een eerdere post op de vorige pagina maar effe Dan begrijp je wat ik hier mee wil laten zien hihi.
Hahaha true is ook onduidelijk, maar kan dat filmpje nergens meer vinden Daar was het nog duidelijke te zien... Moment!! 1 van de vorige topics had ik een printscreen gemaakt
sunny is 1'38 en een kruising haflinger x arabier x welsh moutain, is dat een sterke kruising? maar bedankt voor de reacties
Dat is normaal een sterke kruising, alleen heeft deze pony weinig bespiering. Ik vind het er ook niet fijn uitzien, dat hij met z'n hoofd omhoog loopt, dat is een teken dat het te zwaar voor hem is.
Ik rijd sinds die dag ook niet meer op haar. Ja moest daarna af en toe bij les voor mijn les haar ff aanpakken want dan was ze ff niet zo rustig meer. Klinkt vreemd maar op die foto gingen we springen en tis nogal hittepetit dan. Mocht er eig ook eerst niet op, maar moest een goede ruiter hebben voor springen