maar ik vind meestal wel dat jullie zeuren over zo'n shetlander zit er een meisje op van net 25 kilo ofzo maar steekt ze er iets onderuit is het direkt van ja veels te groot en is zielig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_erika_ schreef:Wie onze mening niet wil, hoeft hier niet te reageren. Lijkt me duidelijk, toch? En als een mening geven zeuren is, tjaa... Als je daar niet tegen kunt hoef je hier ook niet te reageren denk ik.maar ik vind meestal wel dat jullie zeuren over zo'n shetlander zit er een meisje op van net 25 kilo ofzo maar steekt ze er iets onderuit is het direkt van ja veels te groot en is zielig
Leentje_ schreef:sonja
33Bonita33 schreef:@ Marigold: ik zou ook voor je verzorgpony kiezenmijn verzorgshetje van 84 cm kan waarschijnlijk wel 30 kilo dragen, maar hij heeft ook wat overgewicht en dan zie ik hem toch veel liever met z'n dikke buikje voor een karretje lopen als met een kindje dat hij nog maar net kan tillen
![]()
@Anniiekk:past
@ _erika_: ik vind je eerlijk gezegt ook te groot, je beugels zitten ook nog vrij kort en als die een gaatje langer zitten dan kom je er nog verder onderuit![]()
@ xxxdonja: past
xxxdonja schreef:Leentje_ schreef:sonja
bedoel je daar mij mee?Dan heb je mn naam wel wat raar gespeld hoor