Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije112 schreef:kyrkelover schreef:hha ja dat is waar en je ouders die kunnen ook sponsoren.
Ja of je baas, hè amber
kirri schreef:jazij krijgt slobber met musli, wat kuil en dan nog lijnzaad en een poedertje (verwen der veels te veel) maar mag ook wel ze is al 17
kirri schreef:jazij krijgt slobber met musli, wat kuil en dan nog lijnzaad en een poedertje (verwen der veels te veel) maar mag ook wel ze is al 17
kirri schreef:ik ben zeker de einige die me paard zoveel geeft
Widner schreef:Ik heb sirieuze intresse JoscaKunnen we ook gelijk meeten
Oke gelukkig Marije, dan kan ik het even uitzoeken met vervoer enzo
kimbosman schreef:Ik geen mijn pony ook weleens een poedertje en soms lijnzaadolie voor dr vacht
kyrkelover schreef:krijgen ze een mooiere en glanzende vacht van.
kimbosman schreef:kyrkelover schreef:krijgen ze een mooiere en glanzende vacht van.
Ik gebruik het eigenlijk alleen als het weer beter weer wordt zodat ze beter kan verharen, helpt erg goed vind ik. Mijn pony heeft namelijk een dikke vacht in de winter, omdat ze nooit een deken op heeft dus dan duurt dat verharen zo lang;)
Joscaa schreef:Mij lijkt het wel leuk om misschien foto's te maken, dat die besteld kunnen worden ofzoiets. Als jullie het leuk vinden, PB dan maar even!
Moet wel even kijken of er wel echt serieuze interesse in de foto's is , want anders verlies ik alleen maar de benzine kosten ( uur heen, uur terug).