ik liet op mijn vorige pony wel eens 2 meisjes rijden. en ik rij zelf met sporen, komt 1 meisje niet na een paar keer met sporen aanzetten? nou ik heb er gezegd dat alleen ik met sporen rijd!!! ze had echt zelf sporen gekocht en de bandjes had ze gevonden in de manege. ze komt nu al lang niet meer maar die sporen liggen hier nog wel steeds, het zijn mooie knopspoortjes... ze wou zelfs met sporen om mijn shet gaan rijden en dat ging al helemaal niet gebeuren..
zondag:
waren ik met mijn vriendin aan het rijden met nog iemand.. (op huurpony's) en er waren tofch wel 3 VERSCHRIKKELIJKE pennymeisjes!!!! ik kon ze niet uitstaan dat zij alles beter moesten weten..!!.. en ze zeiden dat de shet waar een vriendin op reed kreupel was, en dat was ze niet eens.. 'Oh ze valt zowat door de voorbeentjes heen.. blabla zo ergelijk! en berber(meis op shetje) die is heel erg licht en aardig klein. terwijl die 2 meisjes van ong. 1.60/1.70 op 2 (kleinere) shetjes gingen rijden, zelfs een buiterrit, daarna nog gesprongen.. dat vond ik wel wat stom van die kinders maarja..
groetjes!!! ps. laat nog meer pennyfiguren horen!!!
wij (mymyhorses en vbps) gingen zwemmen en we hadden nog iemand mee een 12 jarige pennymeisje.. zij een zwembroekje aan doen en ze kon het niet meer houden,,,, enja pssss daar ging het voor onse neus, ik en mijn vriendin vonden dit wel zoooo viezz!!!! wij gelijk onse kleren ergens anders onderbrengen. daarna nog wel lekker gezwommen! ik zou me echt doodschamen!! maar nee hoor dat pennymeis lacht en lacht erover. wel lollig maar zoo ontzettend vieszz wel
Ik heb er ook nog een, niet erg penny, maar wel heel erg schattig! Het was alleen zo lang geleden dat ik het helemaal was vergeten.
Toen ik een jaar of 8 was hadden we een paar pony's thuis, onder andere een jonge haflinger. Ik ging altijd in de wei met de paarden spelen en op een zeker moment had ik besloten dat de haflinger maar gras moest eten. De haflinger had echter niet zo veel honger, dus ik dacht, ik help hem een handje. Ik deed enorm mijn best om zijn hoofd naar beneden te duwen, en in eerste instantie werkte het paard ook wel mee, maar toen deed ze ineens haar hoofd omhoog (terwijl ik er boven hing) Het gevolg was een luid krakend geluid en allemaal kleine stukjes die uit mijn mond vielen (ik had nog steeds niet door wat er aan de hand was) Mijn 2 gloednieuwe (haze)voortanden waren voor ruim de helft afgeknapt en vielen uit mijn mond op de manier waarop het ook in een tekenfilm gebeurde! Ik schaamde me hier echter zo voor en was bang dat mijn ouders boos werden, dat ik mijn bovenlip om de afgebroken tanden heb gekruld en zo het huis binnen ben gelopen in de hoop dat ze het niet zouden zien. Alleen al door de gekke bek die ik trok hadden ze het gelijk door .
Ik was geloof ik meer geschrokken dan dat ik pijn had (In het stuk dat afgeknapt is zitten nog net geen zenuwen) Nu knapt het aangeplakte gedeelte er eens per paar jaar af, dus ik loopt nog steeds af en toe met 2 halve tanden in mijn mond
lekker dan.. maar wordt dat wel goed geplakt dan? want ik heb ook ooit me tand er een stuk vanaf geslagen in het zwembad, maar dat zit er al zon zeker 6 jaar stevig op
Dit is geen pennyverhaal, maar een stoute jongetjes verhaal. Ik men al zo´n vijf jaar hier door het dorpje heen. Dan met de grote gelderse en dan met enkel/2span shet...
Was ik dus met het enkelspan met Otje aan het rijden... Komen er 2 jochies achter mij aan gefietst... Ze begonnen tegen mij te spugen (niet raak) dus ik zeg: Nu kun je rap ophouden! Dus 1 jochie draaide om en probeerde zijn vriendje mee te krijgen... Maar nee hoor. Die ging ff lekker met fiets en al aan mijn koetsje hangen op de hoop dat Otje dit niet fijn vond Ik zei : Ik verzoek je vriendelijk die koets los te laten... Jochie: Nee doe ik niet... Ik: Ik geef je 3 tellen.... 3 (nog niet los).... 2 (liet ie nog niet los)....1 (nog niet los... Ik pak mijn zweep en sloeg achterover en hoppa.... recht op de vingertjes
goed gedaan hoor.....van die figuren lopen hier ook rond dan proberen ze de paarden bang te maken met stokken ofzo echt vreselijk dat zijn de soort waar je eigenlijk overheen moet rijden.....
*niet penny maar wel oliebol* mijn paard heeft op wedstrijd los over het parkeerterein gerend toen brak de tap af en moesten we een hoefsmid halen en toen steigerde mijn paard naar hoefsmid en die kreeg een hoef met schroeven tegen zijn schouder *auw* niet penny maar wou het toch ff met jullie delen
Nog een heel stoute jongetjes verhaal: Zondag avond lekker een buitenritje wezen maken. Toen we bijna weer thuis waren kwamen er twee turken op een scooter die ons inhaalden, keihard toeteren en optrekken natuurlijk De eigenaar van de paarden, Jos, reed vooraan en die had een mooie lange dressuurzweep bij zich Zo KLABAM bij dat joch over zn arm en in zn gezicht (had ook geen helm op)
een meisje die vroeger ook altijd op mijn verzorgpony reed, kreeg een eigen paard en dan vond ze dat haar zusje van 10 ook wel op die pony kon rijden, ze had namelijk in brazillie al heel veel in rengalop gezeten enso,, maar die pony is dus nog maar net 3 jaar dus ik vond dat al zo raar, voor een maand geleden kwam er een nieuwe pony bij tris te staan en wie was er in 1 keer weer, nou raad eens: dat meisje, dus ik boos van oprotten hier(ze heeft namelijk mijn deken gestolen) en zij van ja mijn zusje kan wel op nina rijden, ze kan haar best wel aan enso,, ik weet dat nina er heel hard vandoor gaat als, trisca in galop gaat dus ik op trisca en in volle galop het weiland door, nou ja ze was een beetje boos op mij
vlakbij mijn huis stond vroeger een paard en ik fietste daar vaak met een vriendinnetje van mij langs. En ik altijd tegen haar vertellen hoe zielig dat paard er wel niet uitzag en hoe verwaarloost hij wel niet was. Dus zij zouden wel even vragen of we het paard mochten verzorgen want ik wist er natuurlijk alles van . Wij vragen aan de eigenaar of we het paard mochten verzorgen. De eigenaar zei dat het paard nog te jong was iets van 2 en dat hij te wild voor ons was. We zijn toen maar snel weer weggegaan.
haha die verhalen Het is echt iets wat je alleen op een manege tegen komt he, ik heb geen penny's bij mij op stal Er zijn alleen mensen die gewoon zelf een paard hebben en wat meiden die paarden verzorgen. Geen penny's ... Op mn vorige stal waren wel wat penny's te vinden maar die stal was ook wel een beetje ''manege'' achtig. Huurpony's en lessen enz pffieew gelukkig ben ik daar vanaf
Nu jullie t over die stoute jongetjes hebben, moet ik opeens aan mijn vieze meneertjes actie van een aantal jaar geleden denken.Op de hei waar wij altijd reden, werd ook gemotercrossed en gecruised. Nah wij vonden het ( meiden van rond de 10/12 jaar) super spannend om die homos, want dat waren het meestal, te gaan laten schrikken, of er langs te rijden en dan iets te roepen ofzow. (was trouwens niet op eigen paarden, maar van een soort stal waar je paarden per uur kon huren) Nah een x was ik alleen gaan buitenrijden (zo heerlijk verantwoord, meisje van 10 mag zomaar een pony voor een paar uur meenemen om over de hei te gaan rijden). Maar iig, ik had ff zin om een paar van die gasten aan t schrikken te maken, of iig in de zeik te nemen. DUs toen ik er een paar zag liggen, ben ik heel zachtjes heel idcht bij gereden, zodat ze niks in de gaten hadden, en kwam toen opeens achter een struik uit en begon kei hard te lachen. Nah die mannen schrokken best wel en kregen een kei rooie kop dus dat vond ik alleen maar nog grappiger. DUs ik bleef zo staan, kijken wat ze zouden gaan doen/zeggen, zou toch binnen 2 tellen weg zijn als ze iets wilden gaan doen. Nah komt die vent naar mij toe lopen, begint gewoon te banketstaaf, maar ik vond dat toch best eng, op de hei met zo'n naakte gast die op me af kwam lopen. Maar iig, hij wil dus sunny (die pony) aaien (iig ik denk achteraf dat ie dat wilde) maar ik schork daarvan en spande al m'n spieren, sloot m'n benen aan en hield m'n teugel strak, om weg te kunnen sprinten. Nah, tot zover nog niks aan de hand, maar ik was even vergeten dat sunny op commando kan steigeren, als je tegelijk been geeft en inhoudt. Niet echt hoog, maar wel ERRUG RAAK! Echt ze sloeg met 1 hoef die gast recht in z'n zak. ai ai ai.. nah toen schrok ik nog veel erger en heb meteen die pony omgedraaid en ben weg gegalopeerd. Ben niet eens meer gaan vragen of die gast wel ok was want ik was kei bang geworden, hahaha. Maarja, niet echt netjes maar vind t achteraf wel een giga-gaaf verhaal. Niet echt penny, maar wel heel lachwekkend, toch?
ter info: cruisen is trowuens naar een bepaalde plaats (bv hei/parkeerplaats etc) gaan, om mensen doelbewust o9p te pikken voor een sexdate. voor de nitwits onder ons.