Ik zie nu pas je reactie, felinehoi, maar in jouw post heb je het over mijn bericht en op wie ik reageerde. Dat waren onder andere deze reacties plus de hele discussie omtrent het Pokémon Go op je paard maar die heb ik er niet bij gezet. Het leukste is ook nog dat ik na mijn reactie uitgemaakt werd voor een onaardig persoon die over alles en iedereen wat onaardigs te vermelden heeft
. Iets met een pot en een ketel
...? Het valt me trouwens op dat degenen die eerst lelijk over Fenna spraken, heel wat milder over haar doen nu ze gereageerd heeft. Stoer achter een schuilnaampje praten totdat de persoon waar je het over hebt ook een reactie plaatst met een verzoek naar uitleg, dan ben je toch ineens niet zo stoer meer. Typisch weer
.
sardientje schreef:trouwens, hoefwijzer is ook wel leuk als je niet compleet wil worden afgezeken als een klein kind. als je het niet met haar eens bent in de reacties word ze een partij boos!
EvalynnS schreef:Helemaal mee eens, ik gaf laatst een goedbedoelde tip, dit kon gewoon niet negatief geïnterpreteerd worden en toen nog kreeg ik een lading over mij heen van haar.. Zo laat je je ook wel kennen als youtuber zijnde. En haar laatste video ging over pokemon go spelen tijdens het paardrijden. Hoe gevaarlijk wil je het hebben? Heb daar maar niet gereageerd want ik zag dat iemand anders er al een reactie onder had geplaatst en dat viel ook niet helemaal goed

Qua youtubers vind ik felinehoi, madeefleur en Jill Huijbregts Dressagevlog erg leuk om te kijken

AlwaysH schreef:*knip*
@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.
TerraHowrse schreef:Hoefwijzer is nog best leuk maar jeetje wat kan die fel zijn soms!
spookyjim schreef:Ja, zo werd ze net boos omdat iemand het er niet eens mee was dat ze Pokémon Go te paard speelt. Dat je een andere mening hebt, ala. Maar ga dan niet lopen zeiken als een kind van 4.