Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xsilverstarx
SaskiaKa schreef:Wellicht zijn er mensen die in dit topic meelezen met een juridische achtergrond en/of een adequate kennis van het Nederlandse rechtssysteem.
Wiz schreef:OMG!!xsilverstarx
Ga eens dingen uitzoeken ipv TS verkeerde adviezen geven!!!
Laten we ontopic blijven want buiten het feit dat een paspoort dus geen eigendomsbewijs is heeft Tucker GEEN PASPOORT!
Sharon bedenk je wel dat je volgens de wet Tucker zonder paspoort ook niet mag vervoeren he? Zou een beetje banketstaaf zijn dat je op het moment dat al het gezeik achter de rug is en je MAG Tucker eindelijk ophalen je na 500 meter een boete aan je kont krijgt
xsilverstarx schreef:Wiz schreef:OMG!!xsilverstarx
Laten we ontopic blijven want buiten het feit dat een paspoort dus geen eigendomsbewijs is heeft Tucker GEEN PASPOORT!
Sharon bedenk je wel dat je volgens de wet Tucker zonder paspoort ook niet mag vervoeren he? Zou een beetje banketstaaf zijn dat je op het moment dat al het gezeik achter de rug is en je MAG Tucker eindelijk ophalen je na 500 meter een boete aan je kont krijgt
ja maar og heb je wel bewijs dat het paard van jou is.
Meid ga lekker buiten spelen!
En laat silverstar en merel 1 , 2 en drie in hun waarde en ga de discussie niet meer aan want dat is echt topic vervuiling. 
SaskiaKa schreef:Wellicht zijn er mensen die in dit topic meelezen met een juridische achtergrond en/of een adequate kennis van het Nederlandse rechtssysteem.
Tiffany schreef:Ik snap niet dat de normaal o zo snelle modjes nu niet even ingrijpen..![]()
Ik wil je veel wijsheid toewensen ts en blijf hier ook meelezen. Maar ik ben bang als je daar staat met je trailer en je haalt de pony weg dat je een hoop gezeur gaat krijgen.
En laat silverstar en merel 1 , 2 en drie in hun waarde en ga de discussie niet meer aan want dat is echt topic vervuiling.
Douraque schreef:SaskiaKa schreef:Wellicht zijn er mensen die in dit topic meelezen met een juridische achtergrond en/of een adequate kennis van het Nederlandse rechtssysteem.
Ik heb TS het juiste advies 2x in dit topic gegeven. Nogmaals TS moet naar het Juridisch Loket gaan voor gratis juridisch advies + melding/aangifte doen bij de politie. Juridisch Loket kan evt. doorverwijzen naar een advocaat, desnoods bij onvoldoende geld een advocaat van onvermogen.
xsilverstarx schreef:Wiz schreef:OMG!!xsilverstarx
ja maar og heb je wel bewijs dat het paard van jou is.
Je kan namelijk als je een paard vind of steelt een duplicaat aan maken, dus nog een paspoort. Dan kan iedereen doen bij elk paard en dat wil dan niet zeggen dat dat paard dan van diegene is die die duplicaat heeft aangemaakt. Dus bij ons op de manege als alle 100 paspoorten aan de DA worden gegeven voor de entingen, is hij ineens 100 paarden rijker?
Wiz schreef:Tuurlijk niet! Mijn paard staat op pensionstalling, zijn paspoort ligt daar bij de eigenaressa van de stalling. Dan is het nog steeds mijn paard!!! GA EENS LEREN VOORDAT JE NOG MEER VERKEERDE INFO VERSTREKT!!!!
Batlow schreef:xsilverstarx schreef:en mijn paard staat thuis dat is nog t slimste word je paard ook niet gejat
Tja kan mijn paard moeilijk in de achtertuin zetten. Veel mensen hebben niet die optie. Kijk dat je stoer bent enzo, is heel leuk maar je komt wel ontzettend dom over hahaha