Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LauLoveTosca schreef:@Lisa99 ik vind het hoofd van je paarden erg mooi maar tot de rest is het niet mooi in verhouding ziet er voor de rest super uit!!!!!!!!!! ga vooral door met oefenen
LauLoveTosca schreef:Nou de benen zijn ook wel goed maar het lichaam loopt aan onderkant nar boven dus wordt dunner en dat is niet zo mooi kijk maar eens op Google naar paarden tekeningen dan zie je het denk ik wel als je ook je eigen tekening er naast legt
Groetjes
Bumblehorse schreef:Je hebt ook andere stof die je kan gebruiken. Gebruiken ze ook voor tafellakens en tuinmeubels.
En dat is waterafstotende katoen denk ik, maar is redelijk duur.
Zo'n plastic zoals je bedoelt zou ik niet gebruiken, gaat inderdaad schuiven. of je moet er stukjes tussenzetten wat grip kan geven op het zadel.
Bumblehorse schreef:Lisa, ik denk dat zeemleder niet zal schuiven. En ik denk ook aan stoffen waar polyester in verwerkt zit.
Ik weet dit echt niet zeker, maar je kan natuurlijk altijd proberen
NatjeBambiLy schreef:Ik ben een stillemeelezer maar wil me toch graag melden.
Ik ben Romy Vos
Ik ben 10 jaar (over 2 weken 11)
Ik heb 2 verzorgpony's Nathalie en Amber
En ik ben net begonnen met Schleich, dus heb nog maar 1 model.(Falabella) Voor mijn birthday vraag ik daarom ook andere modellen. Vandaag heb ik net een manege (Stal Sikkel) gemaakt van een doos. Ik moet hem nog verven, maar het begin is er. Ook heb ik een dekentje(met hulp van mijn mammie) en een simpel halster gemaakt. (kan niet mooi zijn, 1e keer halster + deken gemaakt ) Een foto komt nog. Mag Schleich ook?? xx Romy