sorry, dan moet je nog even wachten ik heb niet zoveel foto´s met een zadel. en zonder zadel dan heb je net je benen iets uitgerekt en lijk je veel te lang dus ik moet nog even een foto hebben met een zadel een goede.
CRos95
Geplaatst: 06-01-12 13:42
clhufl schreef:
ik denk dat het wel past, maar een foto van de zijkant is makkelijker te beoordelen.
jeej ja klopt, alleen heb daar geen recente van, moet ik even een stil maken in het filmpje.
@kchristi: Sorry, ik vind je iets te groot! @EmmyJoycee: volgens mij moet dat makkelijk passen! @xNK: past makkelijk! @MarijkexMara: ik denk dat je wel past, alleen de foto is een beetje wazig! @sofiexx: past! @femkesofie: 1e past net aan nog, 2de is echt te groot! @xSannee: past! @MarloesNatje: makkelijk! Allebei! @melody7 : past @melody7 : past net aan! @EmmyJoycee : past! @Xlidy: past! @Amigo20: past net! @elsenfox: op de 1e pony vind ik je te groot, 2de pony vind ik passen! @jokenicky: past net aan, maar met de tijd dat je aangeeft past het nog! @Britt1996: Laatste past echt NET! @maralyn: past nog! @Medie: Je bent echt niet te klein hoor! @Flosje_: past! @horses1990 : past goed hoor! @LoveXenH: passen allebei! @LoveXenH: jij past ook nog! @1906: Vind je echt veel te groot (je zus dan) Maar goed dat jullie die keuze gemaakt hebben! @JNAWA_Nienke: past! @Merle1987: Allebei past net! @horses1990: Voor de tijd dat ie erop rijd, past het nog! @steefian:Ik denk net, maar het is niet zoon duidelijke foto! @Cros95: niet zo heel duidelijk maar denk dat het wel past! @MarijkexMara: denk dat het wel past!