vet, daar is judy weer bevalt de endurance? pony ziet er blij uit, jullie vreten nog wel wat kilometers denk ik
momelientje
Geplaatst: 02-11-11 22:45
jha weet het geen goede foto de pony heb ik niet veel gereden paar x om mee te springen hem het springen te leren:) pony is 1.43 ongeveer en ik bijna 1.70 maar als je de fotos zo ziet ?:
Laatst bijgewerkt door momelientje op 02-11-11 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
MyrtheJ ik vind je op de eerste foto passen. De 2e foto is naar mijn mening uit een nogal ongemakkelijke hoek geschoten: recht van voor en iets van boven. Daar lijk je wel erg lang op. Toch vind ik dat je pas en het zadel ook. Heb zelf barefoot London maat 2 op m'n kleine haf.
Rowanda: kan nog Xmayo: schattige combi, past makkelijk met groeiruimte Zin_love: past Zazalover: nette combi Emmieemm: net te lang Starlight: past makkelijk MyrtheJ: kan nog MOmelientje: kan nog
c_esther
Geplaatst: 03-11-11 09:11
ik denk dat de laatste nog wel kan, ondanks dat een springfoto moeilijk te beoordelen is
Laatste past En dat is toch bij ponyhof aagtekerke?
annebe
Geplaatst: 03-11-11 17:23
MyrtheJ @ Past zeker!! Ik heb jullie diverse keren langs zien scheuren en ik vind jullie de leukste combi tijdens de endurance. Ps.. ik heb zo'n zelfde broek met dat "aparte" roze kleurtje... t'zit wel lekker
MyrtheJ @ Past zeker!! Ik heb jullie diverse keren langs zien scheuren en ik vind jullie de leukste combi tijdens de endurance. Ps.. ik heb zo'n zelfde broek met dat "aparte" roze kleurtje... t'zit wel lekker
Das leuk om te horen!
eempje41
Geplaatst: 03-11-11 19:07
Ik ben 1.60 en weeg 40 kilo op een welch van 1.25 kan dat nog? Ik zal kijken of ik een foto heb ben bang van niet