Thats_Me schreef:Klinkt inderdaad wel aantrekkelijk. Heb ook al meerdere keren daar een beetje rond lopen snuffelen. Vooral het Paypal staat mij enorm tegen. Als je even gaat googelen kom je daar zulke rare verhalen over tegen. De manier van werken vind ik wel fijner iedereen maakt een kans.
Paypal hoeft niet onveilig te zijn. Het begint bij de meeste mensen pas fout te lopen als ze beginnen met automatisch geld te laten afhalen van hun rekening door paypal, iets wat ik zelf dus nooit zal doen want je hebt gewoon 0,0 overzicht meer over het geld dat van je rekening gaat (behalve als je het zelf gaat controleren telkens, maar dan kan je het in mijn ogen gewoon lekker via overschrijving doen) Ik doe het anders. Jouw paypalrekening heeft een eigen rekeningnummer waarnaar jij met je persoonlijke rekening kan overschrijven. Als ik dus iets wil kopen schrijf ik gewoon het nodige bedrag over naar m'n paypalaccount, en zodra het er is koop ik het item dat ik wil. Dit systeem werkt goed, is veilig, en je houdt ten allen tijde overzicht over alles dat van je rekening naar paypal gaat. Als je dan ook nog eens zorgt dat er nooit teveel geld op je Paypalaccount blijft staan, dan kan er bijna niets mislopen
(als je hier nog meer over wil weten kan je me PBen)
Dus, aan iedereen die twijfelt over paypal, het hoeft niet zo onveilig te zijn als dat velen het door hun eigen schuld maken.