Heb bijna het hele topic doorgekeken en zou toch zelf ook een poging doen

Ik heb namelijk het volgende probleem: ik heb een erg leuke fjord te koop zien staan van 1.46 m. Helaas ben ik 1.78 m.
Dit past toch nooit?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tuc schreef:Hierboven: Past perfect!
Ik heb namelijk het volgende probleem: ik heb een erg leuke fjord te koop zien staan van 1.46 m. Helaas ben ik 1.78 m.
Dit past toch nooit?
fuego3 schreef:Tuc schreef:Hierboven: Past perfect!
Dit past toch nooit?
je bedoeld voor het plaatje ?? een fjord kan Qua gewicht erg veel hebben dus te zwaar ben je vast niet ,,
HeleneDas schreef:Mijn shet is zeker veel breder dan die van; Leinearthur
En een vriendin van 42 kg rijd er wel is op, die is 1.53 en dat past ook nog best wel.
En het is maar voor 1x per week een half uurtje stappen en beetje draven,
ik maak wel een foto dat is beter denk ik.
Danku!
Leinearthur schreef:Als je al zulke reacties heb ik al slechte hoop!, als wij dan na het zien van de foto zeggen dat ze te groot is. Dan ga jij erop in en blijf ze erop rijden. zo gaat dat altijd die mensen
Leinearthur schreef:Met rijden ben je veel meer oefeningen aan het doen, en rijden doe je veel meer dan met voltige.
Gewicht en lengte zijn evenbelangrijk. Als de ruiter te lang is, kan dat op den duur gewoon echt nadelen gaan hebben.
Leinearthur schreef:Dat snap ik ook niet, te lang is te lang. helaas hebben veel mensen een andere mening
Leinearthur schreef:naja als je van die mening bent, hoeven wij geen foto te zien
tot ziens!