Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Gewoon dood laten bloeden dat wil zeggen, geen nieuwe meer erbij en ponys die niet meer geschikt zijn verkopen en dan wordt het aantal vanzelf geleidelijk aan minder, en dan te koop zetten als de kudde niet zo groot meer is.
En dan overgaan op gewoon een soort van kermispark, met als thema paarden/ponys zoiets????? en mechanise paarden laten neerzetten dan kan de kinderen erop gaan hupsen hahaha en moet je eens opletten.............. dan doen de 16 jarigen ineens niet meer mee hoor, veel te oud voor, ook al gingen ze wel op de schetjes, te zielig voor gewoon.
Ruby1995 schreef:Ja dan komen ze op de paardenmarkt terecht zo beter ? Net zo erg trouwens want als ze niet na een bepaalde tijd worden verkocht dan worden ze geslacht of ingeslapen
Moon schreef:Alle mensen die kritiek leveren zou ik graag uit willen nodigen om een keer langs te komen.
De pony's en hun situatie te bekijken. Te praten met het personeel wat dag in dag uit (en veel van hun al jaren lang) met de pony's werkt.
Het is zo makkelijk om vanachter je bureautje commentaar te leveren terwijl je de echte situatie niet kent.
Mocht je in de buurt zijn, kom dan gerust eens even langs.
Neem een kijkje in de stal, in de wei en maak de dagelijkse verdeling van de pony's mee.
Loop een rondje over het park en oordeel dan opnieuw.
Ruby1995 schreef:Ik ben er ook een keer geweest , met mn jongere zusjes , maar opzicht inderdaad als er meer personeel en strengere regels komen zou er misschien al wat veranderen , weetje wat t is , het is niet alleen ppc waar alleen te grote meisjes op shetties rijden maar oook genoeg bij particulieren. Maar wat wilen wij eraan veranderen ? Wij kunnen er niks aan veranderen hoor .
Ruby1995 schreef:Op manegepony's wordt heel goed geletMaar die pony's weten niet beter ? Dus al die manegepony's hebben ook een rotleven volgens jullie ? Want daar hobbelen ook verschillende kinderen op en vaak ook nog ns te grote kinderen , ik vind ppc absoluut niet super maar jij hebt dus blijkbaar met een pony gesproken want jij bent paardenfluisteraar blijkbaar en die zei dat die een poedersuiker leven had ? Misschien niet super maar ze weten niet beter ... Maar ze zijn idd beter af bij een goed particuleer gezin.