wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:08

Sasje_ schreef:
Nou, hoor.
Ik weet niet welk paard een vervelender leven leidt, een paard dat 23/7 op stal staat(of 100 rondjes achter elkaar moet lopen) of deze pony's die 10 uur lang alle aandacht krijgen die ze verdienen.
Het is ook nooit goed :')..

(En dan nog durf ik te zeggen dat men er niet 10 uur lang mee bezig is, er zijn vast ook andere activiteiten)

Inderdaad. En dan hebben de mensen de pony's nog niet eens 10 uur, maar 7,5 uur. En er zijn inderdaad ook andere activiteiten, er is echt niemand die de hele dag op z'n pony zit, echt niemand.

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:14

De pony's worden daar wel goed verzorgd hoor!
en ik vind eigelijk dat je niet mag oordelen als je er nog nooit bent geweest!

Dangerisdebeste

HorsesWoman

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:52

Boel oliebol, als je kijkt wat er daar allemaal gebeurt, niet normaal!

En nee, manege paarden hebben het niet goed, maar er word op maneges teminste gelet op
dat er geen dingen met de paarden gebeuren die echt niet kunnen en traumatisch kunnen zijn,
en bij ppc niet.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:50

HorsesWoman schreef:

En nee, manege paarden hebben het niet goed, maar er word op maneges teminste gelet op
dat er geen dingen met de paarden gebeuren die echt niet kunnen en traumatisch kunnen zijn,
en bij ppc niet.

Dat gebeurd wel, er rijd vaak een karretje rond om te controleren. Ook wordt er met een auto om het park heen gereden. Er is ook veel sociale controle, als ik er zelf ben en ik zie iets gebeuren meld ik het ook gewoon. En spreken ze de mensen daarop aan, en letten ze erop. ;)

Ben je er zelf geweest dat je dat weet?

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:21

xJess schreef:
HorsesWoman schreef:

en bij ppc niet.

Dat gebeurd wel, er rijd vaak een karretje rond om te controleren. Ook wordt er met een auto om het park heen gereden. Er is ook veel sociale controle, als ik er zelf ben en ik zie iets gebeuren meld ik het ook gewoon. En spreken ze de mensen daarop aan, en letten ze erop. ;)

bij ons was er een van de nieuwe pony;s een paar huisjes verder op. en wij hebben er wat tegen hun van gezegt en toen had ik ze niet meer gezien met een pony :)

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 11:39

xJess schreef:
HorsesWoman schreef:

en bij ppc niet.

Ja dat ben ik, en ik wou gelijk weer weg, het is verschikkelijk daar,
zielige pony's en mensen die geen idee hebben wat ze er mee doen,
en ja, er word gecontroleerd, maar nee, lang lang niet genoeg!

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 08:45

het topic heet wie is ou lievelings shet uit ponyparkcity
en niet wat is er allemaal slecht aan ppc...

paardenhyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:14

Eowyn3003 schreef:
Liannerd, dat is een compleet omgekeerde redenering. De mensen behandelen ze niet slecht omdat ze vervelend zijn, de pony's zijn vervelend omdat ze slecht behandeld zijn!

Persoonlijk zou ik er echt niet naartoe gaan.

Zo slecht worden ze nou ook weer niet behandeld...
Jullie hebben wel gelijk dat ze soms niet zo heel goed behandeld worden.
Alleen sommige behandelen ze ook goed.
Zoals ik, ik probeer niet op te scheppen hoor maar ik ben 1.50 en neem altijd een looppony waarmee je moet lopen, of ik neem een welsh pony, Maartje, Banjo & Maxime zijn bijvoorbeeld Welshjes, daar kan ik nog op.
& Ik galoppeer maar 1 keer per dag & laat ze ongeveer maar 2 keer per dag draven, echt niet meer.
Dus dat jullie het ff weten dat ze soms ook goed behandeld kunnen worden, en dat niet iedereen die naar PonyparkCity gaat een pony slecht behandeld.
Ik zeg er ook altijd wat van als iemand te veel galoppeerd & zulke dingen.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:21

Nou zal ik maar dan lekker de conclusie trekken?
Er word niet voordurend gecontroleerd , hoe kunnen ze nou met een stuk of 5 karretjes 300 pony's in de gaten houden?
De vele meiden die erop rijden zijn te groot , officieel mag galopperen en draven daar niet , en wat gebeurt daar? er word gedraaft en gegallopeert...
De pony's komen weer elke dag met andere mensen in de hand en hebben niemand om te vertrouwen daardoor word zo'n pony vals gemaakt en als je ook nog ns lekker in zn buik gaat zitten porren , wel nee, dan maak je pony niet vals , volgens de PPC-lovers.
Er zullen best goeie mensen voor de pony's zijn maar hoeveel zullen dat er zijn? 1 op de 5
wel sneu als 1 pony op de 5 het goed heeft volgens de regels?!

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 18:08

er mag wel gedraaft en gegalopeerd worden anders worden ze super dik!
en waarom ze zegge dat er niet gegalopeerd word is als er kleine kinderen op een pony zitten die niet kunnen rijden en die pony gaat mee met de galop valt hij of zij er af! als er niemand is mag je gewoon draven enzo hoor!

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 18:19

Ik vind PPC ook super zielig, hoe zou jij het vinden om de hele dag dom rondjes te rijden met kinderen op je rug die niet eens kunnen rijden! En ze letten daar helemaal niet goed op, kijk daar maar eens op youtube wat voor filmpjes daar op zijn niet normaal ze denken dat die pony's een speelgoedtoestel zijn! :n Kom op zeg, het is gewoon dierenmishandeling als mensen er zo mee omgaan. En ik weet dat niet iedereen zo is maar dat zijn er niet veel die er goed voor zijn. :\
Arme pony's :(:)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:46

manoukjelle schreef:
en waarom ze zegge dat er niet gegalopeerd word is als er kleine kinderen op een pony zitten die niet kunnen rijden en die pony gaat mee met de galop valt hij of zij er af! als er niemand is mag je gewoon draven enzo hoor!

Nou ga jij maar eens als je ppc binnenkomt en dan dat bord maar eens goed lezen , ik spreek je dan wel weer ;)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 20:05

nouja ik ben er twee x heen geweest en ik denk zo van, ja je kan wel zeggen dat ze niet goed behandeld worden en dat is soms/vaak (meningen verschillen :') ) ook waar, maar je kan daar ook heengaan een een van de pony's een leuk weeekend bezorgen!!

ps mijn leukste pony was Kimmy en joris jaap! (hij is best klein maar vind troetelen en een rondje stappen met mn broetje erop super!)

maartjehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 20:20

Met stipt op 1: MACHO<3 Dat was echt mijn droompoon! (foto op andere pc)
Maarja, naarderhand heb ik ingezien dat paardrijden veel meer is dan ponypark city!.
Maar daardoor heb ik wel de paardenwereld ontdekt.
Ik ben er in 2007 nog eens geweest, toen had ik danger en nog een andere :D
Danger:
Afbeelding
En die andere die ik blacky noemde:
Afbeelding
nouja, ik heb er een leuke tijd gehad;)

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:09

maartjehorse schreef:
Met stipt op 1: MACHO<3 Dat was echt mijn droompoon! (foto op andere pc)
Maarja, naarderhand heb ik ingezien dat paardrijden veel meer is dan ponypark city!.
Maar daardoor heb ik wel de paardenwereld ontdekt.
Ik ben er in 2007 nog eens geweest, toen had ik danger en nog een andere :D
Danger:
Afbeelding
En die andere die ik blacky noemde:
Afbeelding
nouja, ik heb er een leuke tijd gehad;)

Danger is mijn lieveling! :d

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:11

Ruby1995 schreef:
manoukjelle schreef:

Nou ga jij maar eens als je ppc binnenkomt en dan dat bord maar eens goed lezen , ik spreek je dan wel weer ;)

trouwens er word helemaal niet zo veel gegalopeerd. en dan ze jij weer ja ik zie tog filmpjes, ja van 10 sec. en dan draven ze alweer hor

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:29

Mijn lieveling is Miss Pino <3

Zo'n schatje!

Idd ze moeten wel meer contoleren
Laats gingen er ook 180 pony's de wei op dus die haden lekker een Maand rust!

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:36

xmarlies96 schreef:
Ik vind PPC ook super zielig, hoe zou jij het vinden om de hele dag dom rondjes te rijden met kinderen op je rug die niet eens kunnen rijden! En ze letten daar helemaal niet goed op, kijk daar maar eens op youtube wat voor filmpjes daar op zijn niet normaal ze denken dat die pony's een speelgoedtoestel zijn! :n Kom op zeg, het is gewoon dierenmishandeling als mensen er zo mee omgaan. En ik weet dat niet iedereen zo is maar dat zijn er niet veel die er goed voor zijn. :\
Arme pony's :(:)

Wat mensen hier ook zeggen dat PPC soms wel goed is, ik blijf het gewoon zielig vinden.
Geen enkel dier wil zo z'n leven lijden.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:10

Citaat:
ga jij maar eens als je ppc binnenkomt en dan dat bord maar eens goed lezen , ik spreek je dan wel weer ;)

trouwens er word helemaal niet zo veel gegalopeerd. en dan ze jij weer ja ik zie tog filmpjes, ja van 10 sec. en dan draven ze alweer hor
En draven mag wel , volgens mij staat er alleen stappen op dat bord, zou ik ook maar eens vlug gaan lezen , ze willen voorkomen dat kinderen met hun voeten in de buiken van de pony's gaan porren. Je snapt het echt niet he?

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:22

Ik vind dat ze het rijden op de pony's helemaal moeten afschaffen!

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:16

sorry hoor ik mag tog wle mijn mening zegge!
ik loop er tog ook gewoon naast want ik ben er idd veel te groot voor.

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:34

Ja maar sommige kinderen gaan er wel op rijden, dat is gewoon zielig!
Een shetlander horen alleen kinderen op van een jaar of 6/7 ik ben niet te zwaar voor een shetlander maar denk maar niet dat ik op een shetlander ga dat vind ik gewoon zielig.
En dat is mijn mening.
Van mij mag eigenlijk die hele PPC afgeschaft worden.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 08:36

manoukjelle schreef:

eerst zei je nog dat je erop reed qq

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 16:00

Ik ben er nog nooit geweest maar ik heb 2 hele goede vriendinnen die er wel al meerdermaals zijn geweest.Ik ben er al te groot voor.Ik ben redelijk stevig laten we maar zeggen.Ik heb veel verhalen gehoord en die pony's worden meestal heel goed behandeld!Er zijn nu eenmaal kindjes die willen racen ermee.Dat zijn meestal de kleinere maar die pony's kunnen er wel tegen hoor.Ze zijn gekozen om heel lief en rustig te zijn.Ze krijgen er genoeg eten en drinken.9 van de 10 kinderen gaan heel goed met de pony's om.Sommige meisjes zijn idd te groot.Ik hoop dan ook dat die er andere dingen mee doen dan erop rijden.Maar ik ken een heleboel meisjes die misschien wel een jaartje of 2 te oud zijn maar erg dun en licht zijn zodat het toch nog gaat.Ik ken een meisje dat zeker 2 koppen kleiner als mij is en ze kan nog met gemak op haar shetlander.Ze is een jaartje jonger als mij.Ik een meisje van 13 en een van 14.ZE zijn ook kleiner als mij en ook erg dun en licht en ze kunnen er ook nog goed op rijden.Ik weet dan ook dat die laatste 2 er niet meer zo heel veel op rijden.Maar knuffelen en aaien en poetsen is ook heel erg leuk!Moest er gewoon even uit...ps:shetlanders zijn meestal erg stevig gebouwd.Een dunne 12-13 jarige kan er nog wel op als het een grotere shet is.
Het lijkt me erg leuk!

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:23

Ruby1995 schreef:
manoukjelle schreef:

eerst zei je nog dat je erop reed qq

vorig jaar ja toen was ik 10