Oke even meer oer de brand: christel, haar vriendin, mijn zusje en ik waren bij de rolbak enzo en er komt een cowboy aan ik kijken zie ik politie dus wij rennen zegtde politie: ja er stond een huisje in de fik? En ee horen y6 vallen christels huisje en we rennen daarheen, dat was het niet. Dus we gingen achter de autos aan bleek het n6 te zijn kussen een matras spijkerbroek eten vanalles lag buiten wij zijn naar achter gegaan en door t raam gekeken en ook de hele vloer weg t zag er niet uit! Gelukkig geen gewonden of doden.
Verder een top midweek gehad! Was echt super met broschje!
Soofjesuper
Geplaatst: 02-05-14 16:44
Ging samen met me vrienden in de ochtent ff bij n6 kijken (nieuwschrierig), zijn cowboy joop en nog een cowboy bezig om het huisje leeg te ruimen. Ze tillen die witte kasten naar buiten, de ene kast staat al buiten, de tweede kast zetten ze neer en die viel op de andere kast, handvat kapot de cowboys lachen zich suf, ik had eerder verwacht dat ze nog pissiger zouden worden maar dat was niet zo. Het hele huisje was nu leeg, tijd om nieuw laminaat te leggen (dat was voor een deel weg gebrand) ff een likje verf op de zwartgeblakerde muur, er moeten vanmiddag om 2 uur wel mensen in kunnen
EN MET BROSCHJE!!! OMG ALS ME ZUSJE EN IK EEN JAAR LANG GEEN RUZIE MAKEN GAAN WE NOG EEN MIDWEEK PPC! EN MISS ZELFS BEGIN VOOLGEND JAAR NOG EEN WEEKENDJE ZELF BETALEN!!!
Zou iemand die er nu is willen vragen hoe het met cappi is?
Nellie2000
Geplaatst: 02-05-14 23:45
nou ik weet niet of dit allemaal zo ''zielig'' is een stevige grote shet kan echt veel dragen en zoals je bij die foto ziet ziet het er niet als ''dierenmishandeling'' uit toch? ik zou me niet zo'n zorgen maken ze doet toch wel wat ze wil dat kunnen jullie niet verbieden en die mensen daar zeggen het ook als je er niet op mag omdat je te groot bent ik rij met mijn 1,55 soms nog op een shet van 1,16 en dit gaat ook gewoon prima ik ree met 1,38 zelfs op een pony van 90 cm...