Haha die naam ja, ik weet nog steeds niet hoe je het uitspreekt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jesra schreef:@__Astrid Ja snap ik, ik zou het zelf ook wel willen haha ! Verder ook niks verwijtend ofzo naar jou, neem aan dat je het niet gemeen bedoelt!
Haha die naam ja, ik weet nog steeds niet hoe je het uitspreekt
jesra schreef:Pony is een welshcob, dus wel lekker stevig!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i42.tinypic.com/106ekgp.jpg
En hoe zit het met het plaatje? Voor wedstrijden? Kan het nog wel of ziet het er niet meer uit?..
dancer_ schreef:Ik had persoonlijk een groter maatje genomen, maar volgens mij heb jij je beslissing al genomen
inkx66 schreef:dancer_ schreef:Ik had persoonlijk een groter maatje genomen, maar volgens mij heb jij je beslissing al genomen
Nee nog geen beslissing genomen. Dit formaatje is de maximale grote voor de stal waar hij komt. De eigenaar wil niet groter en het is een fantastische kans om een plekje hier te hebben omdat het heel goedkoop is en om de hoek. We kijken nu of we een paardje kunnen vinden waar ze ook nog op kunnen rijden. Als dit niet haalbaar is dan zoeken we zelfs nog een maatje kleiner en vergeten het rijden, maar dan kunnen ze lekker grondwerk doen en vrijheidsdressuur/vrij springen/mennen. Ook ontzettend leuk.