Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Behalve als hij opeens 'pony' zou heten want ik noem hem echt heel vaak 'pony'
Emmavhx schreef:Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor
Als je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en?
Wonderstruck schreef:Emmavhx schreef:Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor
Klopt! En ook niet handig dat er 2 Spirits zijn. Had dan de eerste Spirit weer Maartje genoemd ofzo.. Of in iedergeval Spirit 1 en Spirit 2 ofzoAls je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en?

) had nooit zo moeten heten, ik vond Maartje veel leuker
En dan al die meiden natuurlijk helemaal in de stress omdat het de verkeerde Spirit is en dat er nog meer Spiritlovers aankomen 
Wonderstruck schreef:Emmavhx schreef:Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor
Klopt! En ook niet handig dat er 2 Spirits zijn. Had dan de eerste Spirit weer Maartje genoemd ofzo.. Of in iedergeval Spirit 1 en Spirit 2 ofzoAls je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en?

ponylover_13 schreef:Ik heb gister nog een discusie gehad over de naam 'Carlic' & 'garlic'...
ik weet niet of die discusie met iemand van jullie was naar diegene zei: als je garlic zegt ben je geen echte lover.. waar staat dat dan weer op, volgens mij zegt iedereen garlic.
trouwens, ik ben niet eens een 'Carlic' lover..
love_horse1 schreef:Kan iemand mij uitleggen over hoe dat aansluiten gaat? , want je sluit dan bij iemand in de ponyrij aan? , maar de mensen die al een pony kaart hebben mogen toch dan gewoon voor je gaan?
Yezzi schreef:love_horse1 schreef:Kan iemand mij uitleggen over hoe dat aansluiten gaat? , want je sluit dan bij iemand in de ponyrij aan? , maar de mensen die al een pony kaart hebben mogen toch dan gewoon voor je gaan?
Bedoel je niet aansluiten in de rij bij de receptie?