Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emmavhx schreef:Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor
Wonderstruck schreef:Emmavhx schreef:Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor
Klopt! En ook niet handig dat er 2 Spirits zijn. Had dan de eerste Spirit weer Maartje genoemd ofzo.. Of in iedergeval Spirit 1 en Spirit 2 ofzoAls je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en?
Wonderstruck schreef:Emmavhx schreef:Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor
Klopt! En ook niet handig dat er 2 Spirits zijn. Had dan de eerste Spirit weer Maartje genoemd ofzo.. Of in iedergeval Spirit 1 en Spirit 2 ofzoAls je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en?
ponylover_13 schreef:Ik heb gister nog een discusie gehad over de naam 'Carlic' & 'garlic'...
ik weet niet of die discusie met iemand van jullie was naar diegene zei: als je garlic zegt ben je geen echte lover.. waar staat dat dan weer op, volgens mij zegt iedereen garlic.
trouwens, ik ben niet eens een 'Carlic' lover..
love_horse1 schreef:Kan iemand mij uitleggen over hoe dat aansluiten gaat? , want je sluit dan bij iemand in de ponyrij aan? , maar de mensen die al een pony kaart hebben mogen toch dan gewoon voor je gaan?
Yezzi schreef:love_horse1 schreef:Kan iemand mij uitleggen over hoe dat aansluiten gaat? , want je sluit dan bij iemand in de ponyrij aan? , maar de mensen die al een pony kaart hebben mogen toch dan gewoon voor je gaan?
Bedoel je niet aansluiten in de rij bij de receptie?