PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:22

Ik noem de pony gewoon hoe het op zijn band staat. Staat er Carlic, dan is het Carlic voor mij. Ik noem Shine ook geen Fenna meer.

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:23

Heette Shine Fenna :o
Ik zou Talana echt nooit meer anders kunnen noemen, dat klopt gewoon niet :') Behalve als hij opeens 'pony' zou heten want ik noem hem echt heel vaak 'pony' :P

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:25

Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een reden voor
Laatst bijgewerkt door Emmamelody op 30-04-14 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:25

Jep, Shine heette eerst (Voordat ze een band kreeg) Fenna. :j

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:27

Emmavhx schreef:
Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor

Klopt! En ook niet handig dat er 2 Spirits zijn. Had dan de eerste Spirit weer Maartje genoemd ofzo.. Of in iedergeval Spirit 1 en Spirit 2 ofzo :') Als je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en? :')

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:28

Wonderstruck schreef:
Emmavhx schreef:
Ik vind het vooral heel raar dat ppc opeens namen gaat veranderen, lijkt me niet echt een rede voor

Klopt! En ook niet handig dat er 2 Spirits zijn. Had dan de eerste Spirit weer Maartje genoemd ofzo.. Of in iedergeval Spirit 1 en Spirit 2 ofzo :') Als je nu spirit wil bij de ophaalstal dan is het waarschijnlijk steeds zo van: Oh die met 1 R of die met 2 R'en? :')

haha inderdaad, dat zn cowboy dat met de verkeerde spirit aankomt :')
Spirrit (de valk dus :') ) had nooit zo moeten heten, ik vond Maartje veel leuker

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:31

hahahaha :') En dan al die meiden natuurlijk helemaal in de stress omdat het de verkeerde Spirit is en dat er nog meer Spiritlovers aankomen :')
Klopt, Maartje was veel leuker inderdaad, ik noem haar ook nog steeds zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:35

Ylonka heette eerst Jantje hahaha
ik noem der gwn Ylonka :)

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:39

Klopt! Maar toen kende ik Ylonka nog niet echt, dus het is vrij logisch dat ik haar nu ook gewoon Ylonka noem. Maartje heb ik een keer een uurtje gehad omdat iemand Talana een uurtje wou en die gene had Maartje toen ze nog Maartje heette, en ik noem haar nogsteeds Maartje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:47

Shine had helemaal geen naam voordat ze haar band kreeg, dan zijn de pony's gewoon naamloos.
Ze werd wel door mensen Fenna genoemd maar dat was niet haar naam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:50

Prima, maar veel mensen noemden haar Fenna, waaronder ik.

ponylover_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:02

Wonderstruck schreef:
Emmavhx schreef:

Hahahaha mijn vriendin wilt graag SpiRRit, dat gaat leuk worden XD

liliekskaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:04

Ik zeg meer spirit en spierit dan zouden ze t op moeten merken. Heb een banje met broschje erop laten maken. Ga in slag vridag ook nog een laten maken. Yaaa morgen kont lolove!!!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:03

Kan iemand mij uitleggen over hoe dat aansluiten gaat? , want je sluit dan bij iemand in de ponyrij aan? , maar de mensen die al een pony kaart hebben mogen toch dan gewoon voor je gaan?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 09:46

Soofjesuper schreef:
Jaa inderdaad maar de barrelrace is nog erger als cowboy Hein zegt alleen maar stap gaan die fanatieke ouders draven

klopt, ik ben 2 keer bijna gediskwalificeerd door mn vader die ging draven met snip

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:10

Ach wat maakt het uit hoe je ze noemt :+
Vroeger hadden die beesten helemaal geen namen, alleen nummers. Wat maakt t nou uit Garlic of Carlic? Waarschijnlink gewoon een fout. Eerst heette ze Knoflook, who cares :Y)
Het komt echt over alsof je bijna verbied om dr Garlic te noemen, 'want ze heet nou eenmaal Carlic' .. _O-
Ik noem Capp ook echt nooit Cappuccino.
Op al mijn truien etc staat Capp, geen eentje waar Cappuccino op staat. Met alles is t Capp, op al mijn schriften op school, op mijn kenteken bordje in mn kamer.. Alles.
Al noem ik m Piet Henk, wat maakt t uit?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:11

helemaal niks, ik heb maar 3 pony's gehad, en al die tijd dezelfde namen! Snip, Delano en Misty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:31

Ik heb helemaal niet tegen haar gezegd dat ze haar Carlic moet noemen. Ik zei dat ik haar zélf Carlic noem, want zo heet ze nou eenmaal. Ik wees haar er alleen op dat ze nu 'officieel' Carlic heet. Lezen is ook een vak.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:32

Yezzi schreef:
Ik heb helemaal niet tegen haar gezegd dat ze haar Carlic moet noemen. Ik zei dat ik haar zélf Carlic noem, want zo heet ze nou eenmaal. Ik wees haar er alleen op dat ze nu 'officieel' Carlic heet. Lezen is ook een vak.

:') _O-

ponylover_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:45

Ik heb gister nog een discusie gehad over de naam 'Carlic' & 'garlic'...
ik weet niet of die discusie met iemand van jullie was naar diegene zei: als je garlic zegt ben je geen echte lover.. waar staat dat dan weer op, volgens mij zegt iedereen garlic.
trouwens, ik ben niet eens een 'Carlic' lover.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:51

ponylover_13 schreef:
Ik heb gister nog een discusie gehad over de naam 'Carlic' & 'garlic'...
ik weet niet of die discusie met iemand van jullie was naar diegene zei: als je garlic zegt ben je geen echte lover.. waar staat dat dan weer op, volgens mij zegt iedereen garlic.
trouwens, ik ben niet eens een 'Carlic' lover.. :=

Oh dat slaat echt nergens op! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:35

love_horse1 schreef:
Kan iemand mij uitleggen over hoe dat aansluiten gaat? , want je sluit dan bij iemand in de ponyrij aan? , maar de mensen die al een pony kaart hebben mogen toch dan gewoon voor je gaan?

Als je in de rij staat en jij staat vooraan maar hebt nog geen ponykaart en degene achter je wel, dan mag diegene achter je voor want anders kan het zo lang duren..

9, 10 en 11 mei weer naar ppc. Ik neem Yke als rijpony en met mijn extra ponykaart neem ik ws Blonde Choco (mijn favo sinds mijn 4e) of heel misschien een looppony.
Ben zelf momenteel 12, maar nogal klein en licht voor mijn leeftijd, past prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:08

love_horse1 schreef:

Bedoel je niet aansluiten in de rij bij de receptie?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:16

Yezzi schreef:
love_horse1 schreef:

Bedoel je niet aansluiten in de rij bij de receptie?

nee...
iedereen zegt dat je in de ponyrij moet aansluiten inclusief dat meisje :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:20

Daar heb je dan toch niks aan zolang je geen kaart hebt.