Santa, Milan en Primrose Last zijn zooo lieff

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylover_13 schreef:Is spirit populair? (Snappen jullie over welke ik het heb. Ik snap het zelf ook niet met spirrit of spirit)
hoelaat moet je daarvoor in september in de rij staan?
en is ze lief?
(mijn vriendin wilt spirit of spirrit ;b )
Emmavhx schreef:ponylover_13 schreef:Is spirit populair? (Snappen jullie over welke ik het heb. Ik snap het zelf ook niet met spirrit of spirit)
hoelaat moet je daarvoor in september in de rij staan?
en is ze lief?
(mijn vriendin wilt spirit of spirrit ;b )
Ik denk dat je Spirrit bedoelt, die valk pony?
En ja die is heel erg populair.
Ik denk rond 7u maar dat ligt er altijd aan of er lovers zijn of niet.
Wonderstruck schreef:Hey, m'n stipje hier was weg! Ik dacht al dat er iets in m'n berichten miste
Gister heeft Peer voornamelijk in de ophaalstal gestaan zonder band, 's avonds had hij weer een band om, maar hing volgensmij geen slotje aan. Kan nu weer veranderd zijn natuurlijk.
Heb even mijn bericht uit andere topic gekopieerd
Hier wat foto's van gisterHeb vooral foto's van Talana, foto's van looppony Eddie staan op mijn mobiel.
Enige foto van Eddie die ik op het fototoestel had, is echt een leuk beestje, en ik raad hem zeker aan voor mensen die nog een loopony willen
[ Afbeelding ]
Uurtje met Talana
"Zeg, heb jij vandaag geen snoepjes meegenomen?"![]()
[ Afbeelding ]
We houden van slapen, en zijn liever lui dan moe!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maaaar we zijn ook áltijd in voor een drafje en soms zèlfs een stukje galop (maar dat is zeer zeldzaam).
[ Afbeelding ]
En we zeggen ook geen nee tegen een wandelingetje door het park![]()
[ Afbeelding ]
Daaag![]()
[ Afbeelding ]
elodiexdidi schreef:Wonderstruck schreef:Hey, m'n stipje hier was weg! Ik dacht al dat er iets in m'n berichten miste
Gister heeft Peer voornamelijk in de ophaalstal gestaan zonder band, 's avonds had hij weer een band om, maar hing volgensmij geen slotje aan. Kan nu weer veranderd zijn natuurlijk.
Heb even mijn bericht uit andere topic gekopieerd
Hier wat foto's van gisterHeb vooral foto's van Talana, foto's van looppony Eddie staan op mijn mobiel.
Enige foto van Eddie die ik op het fototoestel had, is echt een leuk beestje, en ik raad hem zeker aan voor mensen die nog een loopony willen
[ Afbeelding ]
Uurtje met Talana
"Zeg, heb jij vandaag geen snoepjes meegenomen?"![]()
[ Afbeelding ]
We houden van slapen, en zijn liever lui dan moe!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maaaar we zijn ook áltijd in voor een drafje en soms zèlfs een stukje galop (maar dat is zeer zeldzaam).
[ Afbeelding ]
En we zeggen ook geen nee tegen een wandelingetje door het park![]()
[ Afbeelding ]
Daaag![]()
[ Afbeelding ]
heeieeeieeeeiiiii
ik zag jouuuuuu
ik had lp Diablo haha
Yezzi schreef:Ik noem haar Carlic, want zo heet ze nou eenmaal. Qua uitspraak bijna geen verschil. Jullie noemen Spir nu toch ook Spirrit, ook al is dat geen woord?