Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sem_ schreef:Ik ga vandaag weer rijden, zal het zadel een stukje verder naar achteren leggen.Mijn instructeur had
hem al een stuk naar achteren gedaan, ik denk dat het zadel wat verschoven is tijdens het rijden (geen
geweldig tuig helaas).
Aranlotus09 schreef:Oja en TessJazz , voor af en toe vindt ik het wel kunnen !
Douraque schreef:Aranlotus09 schreef:Oja en TessJazz , voor af en toe vindt ik het wel kunnen !
Als iemand te groot is, ben je ook te groot voor af en toe. Dus TessJazz ook ik vind je te groot, ook van af en toe.
En mensen om een nieuwe vragen is niet de bedoeling, als iemand een nieuwe heeft meldt diegene zich vanzelf wel
Aranlotus09 schreef:So sorry hoor ,
Het spijt me zeer
JasmijnJoy schreef:Aranlotus09 schreef:So sorry hoor ,
Het spijt me zeer
Ik vind dit best een kinderachtige opmerking
Het past gewoon niet, lijkt je dat fijn voor de pony?
Daarbij zit jij, of je zusje. (Wie het op de foto is)
De pony wel in de weg.En zodra je beugels langer gaan, dan tik je hoogstwaarschijnlijk zijn voorbenen aan.
Arc_En_Ciel schreef:Sem_ schreef:Ik ga vandaag weer rijden, zal het zadel een stukje verder naar achteren leggen.Mijn instructeur had
hem al een stuk naar achteren gedaan, ik denk dat het zadel wat verschoven is tijdens het rijden (geen
geweldig tuig helaas).goed dat je er meteen iets mee doet.
Enneh, staartriem eraan hangen misschien? Hele kale oplossing hoor, sorrymaar het kan helpen als het geen optie is om een ander zadel te halen.