Hoi, Vinden jullie dat ik nog op mijn pony pas? Ik heb niet het idee dat ik haar in de weg zit, maar begon wel wat te twijfelen. Mijn beugels heb ik hier wel heel kort, ik had net gesprongen en rij altijd met wat te korte beugels.
Eens kijken wat jullie hiervan vinden. Soms hoor ik dat ik te groot zou zijn maar anderen zeggen dat het nog kan. Voor het plaatje misschien niet meer
Anoniem
Geplaatst: 24-07-16 19:48
Ik vind je te lang. Als je de beugels langer zou doen zouden ze onder de buik uitsteken. Dus nee, ik vind het niet zo'n mooi plaatje. Maar als ze er geen last van heeft kun je nog wel een poosje doorrijden.
MarloesNatje kan nog makkelijk maar is onhandige foto omdat je staat.
Hmm wisselende meningen dus... Ik hoor wel altijd van mensen op stal dat de foto's vertekenen maar zelf heb ik natuurlijk geen ander beeldmateriaal. @sardientje, ik weet niet of je daarmee mij bedoelt ? Ik begrijp je helemaal dat zie ik ook vaker, maar ik heb dit altijd wel. Ook op grotere paarden.
Knolledol past wel, met barebackpad zit je ook prima, maar je boomloze zadel ligt beroerd op je pony, is ook te groot als je het op de juiste plek zou leggen...